اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

80 درصد گلزار شهدای کشور ساماندهی شدند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 80 درصد گلزار شهدای کشور ساماندهی شده و برنامه‌ریزی برای ساماندهی مابقی گلزارها بر اساس نظر خانواده‌ها در دستور کار است.

80 درصد گلزار شهدای کشور ساماندهی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور صبح امروز با حضور در گلزار شهدای شهرستان ساری برنامه سفرش به مازندران را آغاز کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران و چند تن از خانواده‌های شهدای استان مازندران از برنامه رئیس بنیاد شهید کشور به مازندران است.

رئیس بنیاد شهید کشور در حاشیه حضور در گلزار شهدای ساری در جمع خبرنگاران با اشاره به سفرهای برنامه ریزی شده برای حضور در استان‌های مختلف، اظهار کرد: با حضور در گلزار شهدا تجدید عهد و پیمان با شهدا داشتیم.

وی تصریح کرد: شهدا مروجان فرهنگ ایثار و رشادت بودند که با تاسی از آرمان‌های اهل بیت در راه رضای خداوند مسیر شهادت را انتخاب کردند.

رئیس بنیاد شهید کشور در ادامه با اشاره به حضورش بر سر مزار شهید رادمهر،گفت: شهدای مدافع حرم در اوج بصیرت قرار داشتند و هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ما فتنه را تشخیص داده و آتش آن را خاموش کردند.

وی اضافه کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری اگر شهدای مدافع حرم نبودند ما باید در شهرهای کشور با داعش مقابله می‌کردیم.

اوحدی درباره برنامه این سفر گفت: دو تفاهمنامه با سه موضوع در این سفر به امضاء می‌رسد که بحث تامین زمین برای جامعه ایثارگری استان، بحث اشتغال  و ساماندهی گلزار شهدا برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: بیش از 80 درصد گلزار شهدا کشور ساماندهی شده است و برای 20 درصد بقیه هم با عزم جدی برنامه داریم که بر اساس تاکید مقام معظم رهبری ساماندهی گلزار شهدا بر اساس میل و رغبت خانواده شهدا انجام شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: گلزار شهدا ما باید به یک موزه تبدیل شوند همانطور که گنجینه گرانبهایی ارزش هستند باید ظاهر آن هم موزه‌ای از دستاوردهای ماندگار شهدا باشد که بتوانیم امانت دار این ارزش‌های الهی باشیم.

انتهای پیام/86004/غ/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول