اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بارسلونا به دنبال آگوئرو و آلابا / بررسی وضعیت اقتصادی باشگاه بارسلونا

موندو دپورتیوو در گزارشی از علاقه بارسلونا به خرید مدافع بایرن و مهاجم گواردیولا خبر داد.

بارسلونا به دنبال آگوئرو و آلابا / بررسی وضعیت اقتصادی باشگاه بارسلونا

به گزارش خبرگزاری فارس، بحران اقتصادی بارسلونا با شرایط کرونایی، نبود تماشاگران در نیوکمپ و مدیریت ضعیف بارتومئو به اوج خود رسید. بارسلونا میزان بدهی فراوانی را به ثبت رساند و مجبور شد برخی ستارگان خود که دستمزد بالایی می‌گرفتند را به راحتی به تیم‌های دیگر واگذار کند.

بارسلونا در تابستان 2020 تنها از فروش سمدو توانست مبلغ قابل توجهی پول بدست آورد و ویدال، راکیتیچ و سوارس را  رایگان و یا با مبلغ ناچیز فروخت.

موندو در گزارش امروز خود مدعی شد که کاندیداهای ریاست بارسلونا هر کدام پروژه‌های متفاوتی در ذهن دارند ولی باید دید که استادیوم‌ها کی به حالت عادی بازمی‌گردد و شرایط اقتصادی باشگاه چه زمانی از حالت بحرانی خارج می‌شود. به همین علت به نظر می‌رسد بارسلونا تنها برای بازیکنانی سرمایه‌گذاری کند که قراردادشان به پایان رسیده است.

اریک گارسیا (منچسترسیتی)، ممفیس دپای (لیون) و جینی واینالدوم (لیورپول)  گزینه‌های اصلی کومان هستند و حالا موندو مدعی شده که کاندیداهای بارسلونا می‌خواهند برای جذب سرخیو آگوئرو مهاجم منچسترسیتی و دیوید آلابا، مدافع بایرن مونیخ تلاش کنند.

بارسلونا نیازمند یک شماره «9» در خط حمله است و باید بازیکنی جانشین لوئیس سوارس شود. سرخیو آگوئرو که به گلزن‌ ترین بازیکن تاریخ سیتیزن‌ها بدل شده، یکی از بهترین شماره «9»های جهان است و می‌تواند به ستاره بارسا بدل شود. او یکی از دوستان نزدیک مسی نیز است  و در تیم ملی آرژانتین با لئو گل‌های زیادی به ثبت رسانده‌اند.

بارسلونا در وضعیت مالی کنونی نمی‌تواند برای خرید «لائوتارو مارتینز» و «ارلینگ هالند» سرمایه گذاری کند و باید به دنبال مهاجمانی مثل آگوئرو باشد.

از طرف دیگر دیوید آلابا نیز که قصد جدایی از بایرن مونیخ را دارد، زیر نظر بارسلونا قرار گرفته است. دستمزد او بسیار بالا بوده و به نظر می‌رسد آبی‌اناری‌ها نتوانند حقوق او که سالیانه 11 میلیون یورو گزارش شده است را بپردازند.

البته هفته گذشته رسانه‌های اروپایی مدعی شدند که «پینی زهاوی» دوست صمیمی خوان لاپورتا است و در صورت رسیدن لاپورتا به ریاست باشگاه بارسلونا، می‌تواند این انتقال انجام شود.

آلابا در بایرن مونیخ در پست دفاع مرکزی، دفاع چپ و هافبک وسط بازی کرده و می‌تواند کمک شایانی به خط آشفته دفاعی بارسلونا انجام دهد.

البته به نظر می‌رسد خرید اریک گارسیا از سوی بارسایی‌ها قطعی است و سال آینده مدافع 19 ساله پپ و تیم ملی اسپانیا در بارسلونا توپ می‌زند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول