اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

به کسی قول قهرمانی ندادیم / برخی بازیکنان تمایلی برای حضور در فولاد نداشتند

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فکر می‌کنم جایگاه فعلی فولاد چندان بد نیست و تمام تلاش ما این است که جایگاه خوبی را رقم بزنیم، اما ما جایی قول ندادیم که حتماً فولاد باید قهرمان شود و یا سهمیه کسب کند.

به کسی قول قهرمانی ندادیم / برخی بازیکنان تمایلی برای حضور در فولاد نداشتند

سیدمحمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، در خصوص آخرین وضعیت این تیم و قرعه این باشگاه برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: شک نکنید که فولاد تیم خیلی خوبی است، روی اصول کار می‌کند و نکونام تیم را حرفه‌ای بسته است، اما حضور در آسیا انگیزه‌های خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه تا به احتمال فراوان ۹۹% میزبانی ما از العین در اهواز قطعی شده است، گفت: بنا بر دستورالعملی که ابلاغ شده، امکان جذب خارجی وجود ندارد، اما در پایان نیم فصل لیگ برتر، کادر فنی برای تقویت تیم تصمیم خواهد گرفت.

سرپرست تیم فوتبال خوزستان، در خصوص این موضوع که فولاد در حد هزینه صورت گرفته و در قامت نام خود در فصل جاری ظاهر شده و نتیجه گرفته است یا خیر، تصریح کرد: سال گذشته هم در میانه‌های جدول بودیم و شرایط مشابهی داشتیم، اما با زحمات بازیکنان، کادر فنی و مدیریت نهایتاً موفق به کسب سهمیه شدیم. در حال حاضر نمی‌توان اظهار نظر قطعی در خصوص شرایط فولاد کرد چرا که در ادامه ممکن است هر نتیجه ای رقم بخورد، اما فکر می‌کنم جایگاه فعلی فولاد چندان بد نیست و تمام تلاش ما این است که جایگاه خوبی را رقم بزنیم، اما ما جایی قول ندادیم که حتماً فولاد باید قهرمان شود و یا سهمیه کسب کند.

علوی افزود: در ابتدای فصل نیز مشکلات زیادی برای جذب بازیکن داشتیم و خیلی از بازیکنان تمایلی برای پیوستن به فولاد نشان نمی‌دادند و عنوان می‌کردند که مشکل دارند، اما بازیکنان خوبی جذب کردیم و شرایط بدی نداریم و فصل گذشته هم با همین شرایط جایگاه خوبی را در پایان فصل رقم زدیم.

وی در خصوص انتقادات صورت گرفته از سوی محافل خبری و مجازی مبنی بر درصد پایین استفاده از بازیکنان جوان و بومی در ترکیب فولاد، بیان کرد: انتقاد همیشه و در هر شرایطی وجود دارد و هوادار برای ابراز عقاید خود حق دارد، اما تفکرات مربی و مسائل پیرامون فوتبال گاهی این اجازه را به سرمربی تیم نمی‌دهد که با ایده‌آل خود تیم را ببندد، چرا که برخی بازیکنان هم تمایلی برای ادامه دادن با فولاد ندارد و دنیای حرفه‌ای فوتبال دیگر توجهی به امر بومی‌گری ندارد.

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه استفاده حداقلی از بازیکنان بومی و تیم‌های پایه موجب تضعیف رده‌های پایین باشگاه خواهد شد یا خیر، گفت: اگر مربی موفق به نتیجه‌گیری نشود، آیا این تفکر را ایجاد می‌شود که چون از بازیکنان بومی و جوان استفاده کرده، پس تقصیری متوجه او نیست؟ معمولاً هم مدیران باشگاه و هم هواداران نتیجه می‌خواهند و نکونام نیز هر تصمیمی گرفته برای کسب نتیجه بوده است.

علوی عنوان کرد: اگر باشگاهی تضمین دهد که در صورت استفاده از بازیکنان جوان و بومی و کسب نتایج ضعیف کادر فنی تغییر نمی‌کند، همه مربیان دوست دارند با جوانان کار کنند، اما آستانه تحمل در فوتبال ما کاهش پیدا کرده و فوتبال امروز از مربی نتیجه می‌خواهد.

وی در خصوص اتفاقاتی که اخیراً در باشگاه فولاد با محوریت سینا مریدی و مهدی هاشمی‌نسب رخ داده است، خاطرنشان کرد: این موضوع در حیطه اختیارات باشگاه است و اگر بنا بر شفاف‌سازی باشد، خود باشگاه باید اظهار نظر کرده و در این خصوص اطلاع‌رسانی کند.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول