اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نگرانی استاندار سمنان از افزایش آمار بیماران کرونایی

استاندار سمنان گفت: افزایش آمار بیماران سرپایی و بستری کرونا نگران‌کننده بوده و استمرار این روند نشانگر خیز بعدی کرونا در این استان است.

نگرانی استاندار سمنان از افزایش آمار بیماران کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه برگزاری جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا با اشاره به موارد مطرح‌شده در این جلسه اظهار کرد: در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا گزارشی در رابطه با وضع ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان‌های مختلف کشور ارائه شد بر اساس گزارش اعلام شده، استان سمنان، کماکان در وضع باثبات قرار دارد.

وی عنوان کرد: با همکاری بسیار خوب مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان و سایر دست‌اندرکاران مقابله با کرونا، استان سمنان هم از نظر نرخ ابتلا و هم از نظر میزان مرگ و میر ناشی از کرونا روند دارای شیب نزولی است.

استاندار سمنان با اشاره به افزایش میزان بستری‌شدگان و بیماران سرپایی کرونا در استان سمنان طی چند روز گذشته این موضوع را قدری نگران‌کننده عنوان کرد و افزود: چنانچه در چند روز آینده این روند استمرار داشته باشد، نشانگر خیز بعدی کرونا در استان سمنان است که باید اقشار مختلف مردم از هم‌اینک مراقبت‌های لازم را به انجام رسانده و کمک کنند تا مجدداً شاهد تغییر رنگ‌بندی و شروع بحران و وضع خطر کرونایی نباشیم.‌

آشناگر در تشریح رنگ‌بندی شهرستان‌های استان سمنان نیز گفت: در حال حاضر سه شهرستان میامی، سرخه و آرادان در وضع آبی و سایر شهرستان‌ها در وضع زرد کرونایی هستند که شرایط خوبی است.‌

وی تأکید کرد: قانون منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح همچنان در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار به قوت خود باقی بوده و با متخلفان برابر قانون، برخورد خواهد شد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم قانونمند استان سمنان، همچون گذشته با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام فاصله‌گذاری اجتماعی کمک کنند تا ضمن کنترل بیماری، روند کاهشی و نزولی این بیماری در این استان حفظ شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول