اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

هدست واقعیت مجازی اپل سال 2022 از راه می رسد

اپل تازه ترین شرکت فناوری است که به فکر تولید هدست واقعیت مجازی افتاده و انتظار می رود تا سال 2022 آن را روانه بازار کند.

هدست واقعیت مجازی اپل سال 2022 از راه می رسد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ، از مدتی قبل اخباری در مورد تولید عینک های واقعیت افزوده توسط اپل شنیده می شد و حالا این شرکت به دنبال تولید عینک واقعیت افزوده است.

هدست یادشده N301 نام دارد و فعلا در مرحله طراحی اولیه است. عینک واقعیت افزوده اپل N421 نامیده می شود و هنوز پیشرفت چندانی نداشته است.

هدست واقعیت مجازی اپل رقیبی برای هدست های تولیدی شرکت های فیس بوک و سونی محسوب می شود و گفته می شود این دو شرکت قصد دارند هدست های به روزشده خود را در سال 2023 عرضه کنند.

درمورد ویژگی های فنی هدست اپل اطلاعات چندانی در دسترس نیست. گفته می شود این هدست از تولیدات رقیب گران قیمت تر بوده و در مرحله اول به طور محدود در 500 فروشگاه فیزیکی اپل توزیع می شود.

گفته می شود اپل برای افزایش توانمندی های هدست یادشده پردازنده های قدرتمندی را در آنها به کار می گیرد که قبلا در رایانه های مک نیز نصب شده بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول