اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نمره ۲۰ حاصل تلاش گروه‌های جهادی در مقابله با کرونا

مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس گفت: گروه‌های جهادی باید به سمت محرومیت‌زدایی هدفمند از روستا ها حرکت کنند.

نمره ۲۰ حاصل تلاش گروه‌های جهادی در مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، اسماعیل قزل سفلی، در نشست صمیمی گروه‌های جهادی شهرستان فیروزآباد با اشاره به این که کارهای جهادی مصداق حدیث نبوی «کونوا دعاة النّاس بغیر السنتکم» است، اظهار داشت: در دوران کرونا بسیاری در خدمت‌رسانی به مردم مردود شدند اما گروه‌های جهادی نمره ۲۰ گرفتند و کمبودهای مدیریتی کشور را هم در مقابله با کرونا پوشش دادند.

وی با بیان این که در کشورهای مدعی غربی در این دوران فروشگاه ها غارت شد، راهزنی اتفاق افتاد و در خرید اسلحه از هم سبقت گرفته شد، بیان کرد: اما در ایران اسلامی مسابقه خدمت رسانی در دوران کرونا به‌وجود آمد و طلایه دار این حرکت عظیم گروه‌های جهادی و شما بودید.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به این که این اقدام گروه های جهادی و جهادگران باید دیده شود اضافه کرد: امروز در استان فارس و با طلایه‌داری گروه های جهادی میلیون‌ها بسته معیشتی از ابتدای کرونا تا به امروز توزیع شده است و میدان‌دار اصلی آن گروه های جهادی بوده اند.

وی با بیان این که با توجه به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهادگران مبنی بر این که باید فعالیت ها، ابتکارات، خلاقیت ها و.... را به شکل هنرمندانه‌ای با مردم در میان بگذارید، ادامه داد: تک تک جهادگران گروه های جهادی باید در حوزه رسانه توانمند شده و خود به یک عنصر رسانه ای برای انقلاب اسلامی تبدیل شوند و با توجه به گستره فعالیت ها و کمیت گروه های جهادی در استان فارس پشتیبانی رسانه ای صورت گیرد.

قزل سفلی با تاکید بر تبدیل شدن هر گروه جهادی به یک پایگاه رسانه‌ای، بیان کرد: ما باید در هر شهرستان یک مرکز رسانه ای جهت توانمند سازی و تولید محتوای حرفه ای راه اندازی کنیم تا بتوانیم تولیدات حرفه ای جهادگران را از ظرفیت هایی نظیر صدا و سیما پخش کنیم، همچنین باید ظرفیت های رسانه ای را بشناسیم و برای اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس با بیان این که امروز دوران بروکراسی و کاغذ بازی تمام شده است، گفت: گفتمان جهادی و گروه های جهادی را تکثیر کنید چراکه  امروز دیگر با ساز و کارهای قدیمی نمی توانیم در جامعه حرفی برای گفتن داشته باشیم و ما نیز باید از ظرفیت ها و تکنولوژی های روز در پیشبرد اهداف و فعالیت های گروه های جهادی استفاده کنیم.

وی به تشکیل و راه اندازی مجمع جهادگران در استان فارس و شهرستان ها اشاره کرد و افزود: مجمع جهادگران ظرفیت عظیمی برای گروه های جهادی است که می توانند در حوزه شبکه سازی گروه های جهادی موفق عمل کنند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول