اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نشست‌های تخصصی نخبگان علما، طلاب و دانشجویان در دهه فجر برگزار می‌شود

سرپرست شعبه گنبدکاووس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: در ایام سالگرد دهه فجر نشست‌های تخصصی نخبگان بین روحانیون، طلاب، علما و دانشجویان اهل سنت و تشیع در شرق گلستان برگزار می‌شود.

نشست‌های تخصصی نخبگان علما، طلاب و دانشجویان در دهه فجر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرضا شابدین ظهر امروز در جلسه ستاد دائمی تبیین معارف انقلاب اسلامی در کارگروه تقریب مذاهب اظهار کرد: برنامه‌های مدونی برای ایام دهه فجر تدوین شده که در دو محور فضای مجازی و فضای حقیقی برگزار می‌شود.
وی وحدت و تقریب را رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن دانست و تصریح کرد: با وجود اقوام و مذاهب گوناگون در کشور ایران اسلامی همه مردم با قومیت‌ها و مذاهب مختلف با وحدت کلمه در شکل‌گیری انقلاب اسلامی مشارکت داشته و تاکنون با همین وحدت و تقریب سبب تدوام این انقلاب شدند.
سرپرست شعبه گنبدکاووس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: این ایام با هفته زن مقارن بوده و مرکز بزرگ اسلامی شرق گلستان همایش های تخصصی سبک زندگی اسلامی و سواد رسانه‌ای را برای بانوان اهل سنت و شیعه برگزار خواهد کرد.
وی ادامه داد: همچنین هم‌اندیشی تخصصی در حوزه جوانان و نشست‌های نخبگان علما روحانیون،طلاب و دانشجویان، برگزاری محافل قرآنی در حوزه‌های علمیه و دارالقرآن‌ها و نشست‌های تخصصی قرآنی با اهل تسنن و تشیع از دیگر برنامه‌های شاخص این مرکز است.
شابدین گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا اهل تسنن  و برگزاری وبینارهای تخصصی از دیگر برنامه‌های ما با مشارکت ادارات مرتبط خواهد بود.
* دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر بازگو شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا و محدودیت برنامه‌ها در فضای حقیقی باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در فضای مجازی بازگو شده تا نسل سوم و چهارم انقلاب با آنها آشنا شوند.
وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه اشلام شکل گرفته و مردم عزیز از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به تبعیت امامین خود و وحدت کلمه  توانستند بر دشمنان خارجی و داخلی پیروز شوند.
حجت الاسلام سیدخلیل صفی‌الحسینی گفت: حفظ سلامت مردم در همه شرایط از ضروریات بوده و تمامی برنامه‌ها بر طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا استان و شهرستان برگزار خواهد شد.
* ولایت فقیه در برون‌رفت چالش‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: در طول ۴۲ سال شکل گیری انقلاب اسلامی ولایت فقیه نقش مهمی در برون‌رفت چالش‌های پیش رو انقلاب اسلامی داشته و خوشبختانه مردم ایران نیز از ولایت فقیه پیروی کردند.
حجت الاسلام روح‌الله رجنی گفت: امسال همزمان با ایام دهه فجر یکی از دشمنان ایران اسلامی ترامپ به زباله‌دان تاریخ پیوست و با اتفاقات رخ داده در امریکا به زودی شاهد محو این کشور از نقشه جهان خواهیم بود.
وی تصریح کرد: هرگاه عوامل پیروزی انقلاب اسلامی حفظ و تقویت شود دشمنان هرگز نخواهند توانست انقلاب اسلامی را از بین ببرند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول