اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سراجی: با صادقی درگیر نشدم/ برد یا باخت مقابل استقلال ملاک تصمیم گیری درباره سرمربی نیست

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: جذابیت فوتبال به حاشیه است اما من با صادقی درگیر نشدم.

سراجی: با صادقی درگیر نشدم/ برد یا باخت مقابل استقلال ملاک تصمیم گیری درباره سرمربی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهرداد سراجی درباره آخرین وضعیت سایپا پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: امیدوارم در یک روز و هوای خوب که البته مقداری سرد است، شاهد بازی خوبی باشیم. همه چیز مهیا است که دیدار خیلی خوبی را انجام بدهیم. تیم سایپا آمادگی لازم را دارد و با برنامه‌ریزی و  آنالیز تیم رقیب وارد این مسابقه می‌شود.

وی درباره میزان رضایت خود از عملکرد تیم سایپا عنوان کرد: سایپا وضعیت خوبی دارد. کادرفنی و بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند. یکی دو مصدوم داریم که آنها هم رو به بهبود هستند و به زودی به تیم ملحق می‌شوند. کادرفنی با تلاش و با دقت کارهایش را انجام می‌دهد.  برای این بازی هم برنامه ریزی خاصی انجام شده است. در مجموع همه چیز برای یک مسابقه خیلی خوب، فراهم است.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره درگیری‌اش با ابراهیم صادقی در جریان یکی از جلسات تمرینی سایپا گفت: به نظر من جذابیت فوتبال به همین حواشی است. موضوع خاصی هم نبود و آن سایتی که چنین خبری را منتشر کرد، بیش از حد حاشیه را زیاد کرد و در ادامه هم خبر را حذف کرد. به نظر می‌رسد این خبر کذب بوده است.

سراجی درباره احتمال باقی ماندن ابراهیم صادقی به عنوان سرمربی سایپا در صورت باخت به استقلال توضیح داد: وی مربی با اخلاق، فنی  و مورد تایید ما است و این اتفاق نمی بخواهیم با یک بازی درباره سرمربی تصمیم‌گیری کنیم،  بود یا نبود یک مربی خوش اخلاق و فنی مثل صادقی به یک برد یا باخت متصل نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول