اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

«خودرو» برای سهامداران ۳۸۰ ریال زیان شناسایی کرد

شرکت ایران خودرو اعلام کرده است که طی فعالیت ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۹ به ازای هرسهم ۳۸۰ریال زیان شناسایی کرده است.

«خودرو» برای سهامداران ۳۸۰ ریال زیان شناسایی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت ایران خودرو در این گزارش با اعلام زیان عملیاتی ۷۷هزار و ۴۳۴میلیارد ریالی و زیان خالص ۱۱۴هزار و ۴۹۶میلیارد ریالی به زیان انباشته ۲۵۸هزار و ۸۳۳میلیارد ریال رسید.

این شرکت در گزارش منتشر شده خود با شناسایی زیان، اعلام کرده است که نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل با رشد ۴۳درصدی زیان هرسهم مواجه شده و زیان هرسهم که در ۹ماهه سال گذشته ۲۵۶ریال بوده به زیان ۳۸۰ریال رسیده است.

"خودرو" در تشریح اهداف خود اعلام کرد که با توجه به شرایط اقتصادی موجود درکشور، تغییرات نرخ نهاده های تولید احتمال تغییر ترکیب تولیدات و فروش محصولات تا پایان سال ۹۹ وجود دارد. به جهت کنترل قیمت بازار، استفاده از روش طرح مشارکت در تولید، فروش تنظیم بازار و همچنین اختصاص روشهای فروش به مشتریان نهایی و مصرف کنندگان واقعی از روش های موثر و پیش بینی شده در سال ۹۹ است.

این شرکت درباره تکمیل طرح های توسعه‌ای خود اعلام کرده ، درصد پیشرفت فیزیکی پروژه ها برای پایان سال ۹۹ و سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰ به صورت برآوردی است که متناسب با شرایط آتی احتمال تغییر وجود خواهد داشت.

با توجه به اینکه پایان سال مالی بسیاری از شرکتهای فرعی و وابسته ایران خودرو ۳۰اسفند۱۳۹۹ است، بنابراین در تاریخ تهیه این گزارش مبلغ ۲۵۰۰میلیون به عنوان درآمد سرمایه گذاری در سهام شرکتها شناسایی شده است.

مبلغ ۱۸میلیارد و ۲۵۳میلیارد ریال هزینه های مالی مربوط به سود مشارکت پیش فروش محصولات شرکت و مبلغ ۴۰۱ میلیارد ریال مربوط به هزینه‌های مالی اوراق رهنی است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول