اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزارت کشور متولی اجرای طرح خانواده می‌شود/ کمیسیون تلفیق اعتبارات خوبی مصوب کرد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای بودجه و اجرای طرح تعالی جمعیت و خانواده با دولت صورت گرفته و اعتبارات خوبی هم کمیسیون تلفیق در نظر گرفته گفت: وزارت کشور متولی اجرای طرح تعالی جمعیت و خانواده شد.

وزارت کشور متولی اجرای طرح خانواده می‌شود/ کمیسیون تلفیق اعتبارات خوبی مصوب کرد

حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره طرح جوانی جمعیت و خانواده اظهار داشت: این طرح بسیار جامع است و تلاش کرده‌ایم تا اقدامات حمایتی لازم از خانوارها به منظور افزایش نسل و اقدامات درمانی برای زوجین نابارور همچنین متولی ناظر در این بخش در نظر گرفته شود.

وی افزود: تسهیل ازدواج جوانان، تأمین مسکن،‌حمایت از فرزندآوری و فرزندپروری، تکریم زن، اشتغال جوانان در طرح تعالی ازدواج و خانواده وجود دارد که امیدواریم ان‌شاءالله ظرف چند روز آینده تقدیم شورای نگهبان شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه طرح تعالی جمعیت و خانواده در سال 1400 و سال‌های بعد از آن دیده شده است، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم در این باره با دولت صورت گرفته و اعتبارات خوبی هم در کمیسیون تلفیق برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

جلالی خاطرنشان کرد: وزارت کشور متولی اجرای قانون تعالی جمعیت و خانواده است، این در حالی است که یکی از معایب موضوعات مندرج در این موضوع نداشتن متولی بود و نمی‌توانستیم برای اجرای این قانون از کسی بازخواست کنیم. این در حالی است که مجریان این قانون زیاد هستند که می‌توانم به خدمات رفاهی بیمه، وزارت بهداشت، بانک، وزارت ورزش و جوانان و ... اشاره کنم اما وقتی وزارت کشور متولی اصلی این موضوع باشد مجلس به راحتی می‌تواند برای پیگیری این موضوع مطالبه‌گری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول