اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

رسیدگی سریع به تخلفات عامل دلگرمی مردم و بازدارندگی از تخلفات است

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: تسریع در روند رسیدگی به تخلفات و رسانه ای کردن برخوردهای انجام شده با متخلفین از طرفی باعث دلگرمی مردم و از طرفی عامل مهمی در بازدارندگی از تخلف است.

رسیدگی سریع به تخلفات عامل دلگرمی مردم و بازدارندگی از تخلفات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، غلام‌رضا گنجی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری با آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این دیدار کار این مجموعه را سخت و حساس عنوان کرد و ضمن تاکید بر همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف برای موفقیت این مجموعه، گفت: متاسفانه برخی تخلفات صورت گرفته در عرصه‌های مختلف و همچنین روابط قومی و قبیله‌ای  باعث عدم رسیدگی به کار مردم و بروز نارضایتی شده است.

آیت‌الله مصطفی محامی بیان کرد: وجود ارگان‌هایی برای رسیدگی به شکایات، مایه امیدواری مردم و نبود آن عامل گلایه‌مندی بیشتر خواهد بود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن ابراز گلایه از عدم نقش‌آفرینی موثر دستگاه‌های متولی در حوزه بازرسی، به آسیب شناسی این حوزه پرداخت و گفت: ضعف در حوزه بازرسی یا به علت تعدد تخلفات انجام شده و یا عدم اعلام  برخوردها است.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: تسریع در روند رسیدگی به تخلفات و رسانه‌ای کردن برخورد با متخلفین از طرفی باعث دلگرمی مردم و از طرفی عامل مهمی در بازدارندگی از تخلف است.

وی خواستار تفحص بر سلامت دستگاه‌های نظارتی شد و گفت: کار فرهنگی همه‌جانبه، مستمر و در سطح عموم مردم و ادارات باید انجام شود تا هر کس در هر جایی کارش را به خوبی انجام دهد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول