اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بازگشت به چرخه فعالیت یک واحد تولیدی با حمایت دستگاه قضایی آذربایجان غربی/ از ۶۵ شغل صیانت شد

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری آذربایجان غربی گفت: یک واحد تولیدی با ۶۵ نفر نیروی کار، با حمایت دستگاه قضایی به چرخه تولید بازگشت که طرح توسعه این واحد، دهه فجر امسال محقق می شود.

بازگشت به چرخه فعالیت یک واحد تولیدی  با حمایت دستگاه قضایی آذربایجان غربی/ از ۶۵ شغل صیانت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی اکبر گروسی در بازدید از واحد تولیدی صیانت شده دستگاه قضایی آذربایجان غربی، اظهار داشت: این واحد تولیدی که راکد بود، با ۶۵ نفر نیرو به چرخه تولید بازگشت.

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی دارای ظرفیت بسیار بالایی است که به علت مشکلات اقتصادی به وجود آمده، مدتی تعطیل بوده، اما اخیراً خطوطی از آن با ظرفیت 65 نفر فعالیت خود را آغاز کرده و با پیگیرهایی که انجام گرفته، شاهد افزایش ظرفیت ۲ برابری این واحد تولیدی تا ایام دهه فجر خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: این واحد تولیدی دارای یک سری مشکلات سرمایه در گردش است که در جلسات مقدماتی که شورای اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با بانک‌های عامل داشت به یک سری تفاهماتی دست یافته است که در ایام دهه فجر در جلسه اصلی ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این تفاهم ها نهایی خواهد شد تا مشکل سرمایه در گردش این واحد تولیدی رفع شود.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی تصریح کرد: باید مدیران استان خصوصاً مدیران بانک ها کمک کنند این واحد تولیدی با ظرفیت صددرصدی به کار خود ادامه دهد تا از این طریق تعداد بسیاری از نیروهای متخصص در این واحد تولیدی مشغول به کار شوند.

خاطرنشان می‌شود این واحد تولیدی در سال 1383 با تعداد 350 نفر نیروی کار فعالیت می کرد که در سال 91 به دلیل مشکلات اقتصادی به تدریج کارگران خود را از دست داده تا اینکه کاملاً از تولید باز ایستاد و در سال 99 با حمایت‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان فعالیت خود را از سرگرفته و اکنون تعداد 65 نفر در آن مشغول به کار هستند که به تدریج به تعداد این شاغلین افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول