اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تلاش شورای ائتلاف برای سازمان‌دهی نیروهای انقلابی تا پایین‌ترین لایه‌ها

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: به منظور فراهم شدن فضا برای حضور همه در شورای ائتلاف، در این دوره همه احزاب، نیروهای انقلابی، اقشار و گروه‌های مختلف در شهرستان‌ها می‌توانند عضو مجمع عمومی شهرستان شوند.

تلاش شورای ائتلاف برای سازمان‌دهی نیروهای انقلابی تا پایین‌ترین لایه‌ها

نورالدین قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: بعد از تجربه خوبی که در انتخابات مجلس و شکل‌گیری مجامع نیروهای انقلاب در شهرستان‌ها داشتیم، تصمیم گرفتیم مجامع را در سطح شهرستان‌ها، استان و کشور گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه تلاش داریم شورای ائتلاف نخ تسبیح همه نیروهای انقلابی باشد، گفت: اصل برنامه‌های شورای ائتلاف این است که همه نیروهای انقلاب با سلائق مختلف را جذب کنیم.

شکل‌گیری شورای ائتلاف در شهرستان‌ها

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پیرامون شکل‌گیری شورای ائتلاف در شهرستان‌ها بیان کرد: به منظور فراهم شدن فضا برای حضور همه در شورای ائتلاف، طی این دوره همه احزاب، نیروهای انقلابی، اقشار و گروه‌های مختلف در شهرستان‌ها می‌توانند عضو مجمع عمومی شهرستان شوند.

قدیمی ادامه داد: از میان مجمع عمومی شهرستان، مجمع منتخب شهرستان و سپس شورای ائتلاف شهرستان شکل خواهد گرفت.

این فعال سیاسی تصریح کرد: مجموعه شوراهای ائتلاف در شهرستان‌ها مجمع استان را تشکیل می‌دهند و از مجموع شورای ائتلاف استان و شهرستان‌ها، مجمع و کنگره ملی شورای ائتلاف شکل‌ گرفته و تصمیمات مهم و کلی در آنجا گرفته می‌شود.

کمترین دخالت مرکز در حوزه‌های انتخابیه

وی با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یک تشکیلات مردم‌پایه و از پایین به بالا می‌باشد، اذعان داشت: برای اولین بار بعد از انقلاب در انتخابات مجلس، بنا را بر عدم دخالت در حوزه‌های انتخابیه گذاشته بودیم و تنها در سنجش میزان اقبال گزینه‌های هر حوزه به آنها کمک کردیم تا به جمع‌بندی درستی برسند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پیرامون به تفاهم نرسیدن برای معرفی کاندیدا در چندین حوزه، گفت: در ۲۰ استان کشور در برخی حوزه‌ها موفق به معرفی کاندیدا نشدیم که مهم‌ترین علت آن می‌تواند این باشد که اولین تجربه ما بود و در انتخابات بعدی با شکل‌دهی مجامع و حضور سلائق مختلف موفق‌تر، عمل خواهیم کرد.

تلاش شورای ائتلاف برای مشارکت حداکثری در انتخابات

وی با بیان اینکه نگاه شورای ائتلاف فقط انتخاباتی نیست، متذکر شد: در حال چیدن یک سازمان تا پایین‌ترین لایه‌های روستایی هستیم که در هر زمانی مأموریت خاص خود را انجام دهد.

قدیمی با اشاره به تلاش جهت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو بیان کرد: بهترین دلیل برای رد ادعایی مبنی بر اینکه انقلابیون به دنبال مشارکت پایین مردم در انتخابات هستند این است که ما تلاش داریم همه مردم را جمع کرده و در سازمان‌دهی خود جای دهیم.

وی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان چون می‌دانند در انتخابات سال آینده اقبالی ندارند، فرار رو به جلو کرده و برچسب‌هایی به رقیب خود می‌زنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول