اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

از رونمایی کتاب تا عضویت رایگان در کتابخانه‌های سمنان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان معرفی و رونمایی کتاب و عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی را از برنامه‌های این اداره کل به مناسب دهه مبارک فجر عنوان کرد.

از رونمایی کتاب تا عضویت رایگان در کتابخانه‌های سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، محمد طاهریان در جلسه کمیته بررسی برنامه‌های فرهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به تقارن این ایام با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امسال به همت کتابداران این استان برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی به مناسبت دهه فجر باید به‌صورت ویژه و خلاقانه در بستر فضای مجازی برگزار شود.

وی معرفی کتاب، برگزاری نشست کتاب‌خوان، رونمایی کتاب، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، کارگاه‌های قصه‌گویی و نمایش‌نامه‌‌خوانی، برگزاری محافل ادبی در همه شهرستان‌ها، نقد و رونمایی کتاب، عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی و تولید محتوا را از جمله برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر دانست.

این جلسه با حضور جمعی از کارکنان ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول