اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند سمنان

۱۰۰ عدد تبلت و دو عدد لپ‌تاپ به همت معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد.

توزیع تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند سمنان

مجید معینی، جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب که فرمودند بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است، معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان با پیگیری از معاونت آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران، تعداد ۱۰۰ عدد تبلت و دو عدد لپ‌تاپ به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان را برای خدمت به دانش‌آموزان نیازمند استان تهیه کرد و در اختیار آنها قرار داد.

او افزود: در ایام شیوع کرونا، معاونت آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خدماتی از قبیل همکاری با نیروهای بسیجی در خصوص ضدعفونی معابر، سطوح و اماکن داشته و تاکنون حدود ۵۰ هزار عدد ماسک، ۱۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی سطح و سه هزار لیتر مایع ضدعفونی دست را بین نیازمندان توزیع کرده است.

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی، با در اختیار قرار دادن حدود ۱۰۰ خودرو با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان، همکاری بسیاری در خصوص جابه‌جایی سبدهای کالا و خوراک دام به مناطق محروم انجام شده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول