اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رسانه‌ها باید علیه دشمن آفندی عمل کنند/ نقش رسانه در جریان‌سازی انقلاب اثرگذار است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: رسانه‌ها با هدایت جریان‌های مختلف می‌توانند در تنویر افکار عمومی و جریان‌سازی انقلاب نقش اثرگذاری داشته باشند.

رسانه‌ها باید علیه دشمن آفندی عمل کنند/ نقش رسانه در جریان‌سازی انقلاب اثرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه کشور اظهار کرد: رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی، تعمیق دستاوردهای انقلاب اسلامی، مقابله با جنگ نرم، جریان‌سازی‌های انقلاب در موضوعات مختلف نقش اثرگذاری دارند و در این بین نباید نقش خبرگزاری فارس را نادیده گرفت چرا که یکی از اثرگذارترین رسانه‌های کشور است.

وی افزود: شاهد هستیم اکثر رسانه‌های کشور در راستای گسترش اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند و علیرغم اینکه کار در این حوزه بسیار وسیع است و حد و مرزی ندارد، خوشبختانه در کشور ما همه در یک سو فعالیت دارند و آن هم اعتلای نظام و انقلاب است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: فعالیت رسانه‌ها را می‌توان به یک آفند تشبیه کرد که قبل از یک حادثه از وقوع آن جلوگیری می‌کنند چرا که در بسیاری موارد عملیات‌های پدافندی جوابگو نیستند.

سردار حسینی یادآور شد: با توجه به اینکه رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی نقش بسیار مهمی دارند حمایت از آنها در راستای مقابله با جنگ نرم، رسانه‌های معاند و عملیات‌های دیگر دشمنان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: دشمنان نظام در چند دهه اخیر جنگ نرم شدیدی علیه انقلاب به راه انداخته‌اند و با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های خود هر کاری که دوست داشته باشند انجام می‌دهند و این لزوم بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت رسانه‌های داخلی را به خوبی برای خنثی کردن تلاش‌های دشمن نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دشمنان با استفاده از رسانه‌های خود دروغ و شایعه را در جامعه گسترش داده و حقایق را پنهان می‌کنند و ما باید با استفاده از رسانه‌های کشور به ویژه رسانه‌های سپاه این هجمه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول