اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

رعایت محدودیت «تردد شبانه» توسط ۸۳ درصد مردم/ کاهش ۵۰ درصدی تردد در جاده‌ها

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری 95 درصد پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده است، گفت: در بحث تردد شبانه نیز 83 درصد مردم پروتکل‌ها را رعایت کردند.

رعایت محدودیت «تردد شبانه» توسط ۸۳ درصد مردم/ کاهش ۵۰ درصدی تردد در جاده‌ها

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سیدکمال هادیانفر در همایش ویدیو کنفرانسی با حضور روسای پلیس راه و راهور سراسر کشور از آمادگی و واکنش سریع، فاصله گذاری، توصیه و ترویج بهداشت، جداسازی مبتلایان و آزمایش به عنوان پنج راهبرد اصلی در کنترل ویروس کرونا نام برد و گفت:‌ در حوزه واکنش سریع نیروهای مسلح به خوبی عمل کردند.

وی گفت:در موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی اقدامات خوبی در ایام نوروز انجام‌ شد؛ بیش از هفت هزار نفر با به کارگیری سه هزار تیم در این خصوص ورود کرده و در ادامه محدودیتهای کرونایی در سه مرحله انجام شد.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: ابتدا این طرح در نوروز صورت گرفت، مرحله دوم از 12 آبان و مرحله سوم نیز از آذر اعمال شد.

وی‌گفت: در رابطه با اعمال جریمه نیز، ۹۴ درصد خودروهایی که در مناطق قرمز و ۵۱ درصد از خودرو‌هایی که در مناطق نارنجی تردد داشتند اعمال قانون و جریمه شدند.

سردار هادیانفر افزود: ۵۲ درصد از خودرو‌هایی که به طرح محدودیت‌تردد شبانه بی اعتنا بوده و تردد داشتند نیز جریمه شدند.

وی گفت: در مجموع سه مرحله اقدامات پلیس راهور ۵۰ درصد کاهش تردد را شاهد بودیم.

سردار هادیانفر با اشاره به تغییر الگوی سفر مردم گفت: از هم‌اکنون نگران سفر‌های نوروزی هستیم؛ هر شهری که نارنجی و زرد اعلام می‌شود متاسفانه حجم سفر به آن شهر افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری 95 درصد پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد گفت: در بحث تردد شبانه نیز 83 درصد مردم پروتکل‌ها را رعایت کردند.

هادیان فر به بحث تصادفات پرداخت و گفت: در 10 ماهه سال جاری 16 درصد در جان‌باختگان تصادفات کاهش داشته‌ایم.

وی ادامه داد: 51 درصد فوتی‌های سوانح رانندگی در صحنه تصادف، 6 درصد حین انتقال به مرکز درمانی و 43 درصد حین درمان جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه نگران وضعیت نوروز و سال آینده درباره سفرها هستیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه علیرغم هشدار ها، باز هم برخی از مردم سفر می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول