اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تیم ملی تکواندو «کوثر اساسه» را فراخواند/ تلاش و تمرین برای مدال المپیک شروع شد

مربی تکواندو کرمانشاه با اشاره به حضور کوثر اساسه در مرحله جدید تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان، گفت: بانوی هگوپوش کرمانشاهی برای حضور در المپیک باید سطح توان خود را با غلبه بر حریفان خود به کادر فنی ثابت کند.

تیم ملی تکواندو «کوثر اساسه» را فراخواند/ تلاش و تمرین برای مدال المپیک شروع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مرحله جدید تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان با حضور ۱۲ هوگوپوش از چهارم بهمن‌ماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

با اعلام سازمان تیم‌های ملی، ناهید کیانی، مهلا مومن زاده، نگار اسماعیلی، یلدا ولی نژاد، کیمیا همتی، غزل سلطانی، زینب اسماعیلی، پریسا جوادی، تینا مدانلو، طیبه پارسا، کوثر اساسه و زهرا پوراسماعیل در این مرحله از اردو حضور دارند.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی است. همچنین ریحانه فولادی به کادرفنی اضافه شد.

مربی تکواندو کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص این اردو، اظهار داشت:  برگزاری این اردو در راستای سنجش و ایجاد آمادگی نفرات جهت اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک و مسابقات قهرمانی آسیاست که در فرودین‌ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و اگر بانوی هگوپوش کرمانشاهی بتواند شایستگی‌های خود را به کادر فنی ثابت کند تا فروردین‌ماه در اردو خواهد بود.

لیلا خزایی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا در فروردین‌ماه در لبنان برگزار خواهد شد و کشور ما ۶ نماینده در این مسابقات خواهد داشت همچنین رقابت‌های کسب سهمیه المپیک نیز در کشور اردن در چهار وزن برگزار خواهد شد، اما کشور ما تنها در دو وزن اجازه اعزام نماینده را خواهد داشت و بر همین اساس احتمالا هشت نفر از این نفرات پس از ارزیابی کادر فنی فیکس تیم ملی خواهند شد.

خزایی در خصوص تاثیرات شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی تمرینات بر روی آمادگی کوثر اساسه، گفت: علی‌رغم محدودیت‌های ناشی از این بیماری این ورزش کار خوب کرمانشاهی سعی کرده است که تمرینات انفرادی آمادگی و جسمانی خود را دنبال کرده و شرایط جسمی خود را به حد مطلوبی حفظ کند و در ماه اخیر نیز تمرکز خود را بر روی مباحث فنی قرار داده و در شرایط فعلی در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط وزنی رشته ورزشی تکواندو در مسابقات المپیک، در وزن دوم المپیکی خانم‌ها ناهید کیانی، طیبه پارسا و تینا مدانلو از حریفان  اصلی کوثر اساسه خواهند بود  و این ورزشکار باید توانایی خود با غلبه بر حریفان خود به کادر فنی ثابت کند.

لیلا خزائی در پایان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و پشتکار کوثر اساسه، دعای خیر مردم و حمایت مسئولین استان شاهد حضور این ورزشکار در رقابت‌های المپیک بوده و او بتواند ضمن افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان، اولین مدال المپیکی رشته تکواندو در بخش بانوان را برای استان کرمانشاه کسب کند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول