اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

حمایت کامل شورای شهر از اجرای پروژه های خدماتی

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: ما معتقدیم که برای انجام پروژه های خدماتی در شهر باید هرگونه کمک و همکاری بررسی شود و در صورت وجود مشکلات نیز در حد امکان برطرف گردد، چرا که منابع مصرفی این پروژه ها غالبا منابع خارج از کشور است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

حمایت کامل شورای شهر از اجرای پروژه های خدماتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی امروز در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر قم از روند اجرای پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور در بلوار آیت الله بروجردی با تقدیر از عوامل اجرایی پروژه بیمارستان نور اظهار داشت: حجت الاسلام شهرستانی به واقع نعمتی برای شهر قم است که در سایه کرامت آیت الله سیستانی کارهای بزرگی انجام داده اند و توجه خاصه ایشان به پروژه های خدماتی قابل تقدیر است.

جلالی ادامه داد: ما معتقدیم که برای انجام پروژه های خدماتی در شهر باید هرگونه کمک و همکاری بررسی شود و در صورت وجود مشکلات نیز در حد امکان برطرف گردد، چرا که منابع مصرفی این پروژه ها غالبا منابع خارج از کشور است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی گفت: آیت الله سیستانی واقعا اقدامات قابل توجهی خاصه در شهر مقدس قم انجام داده اند و ما هر موقع نیز خدمت حجت الاسلام شهرستانی رسیده ایم تاکید بر استفاده مطلوب از ظرفیت های موجود را داشته اند.

جلالی با اشاره به اجرای پروژه های ماندگاری در قم از جمله پروژه بیمارستان نور و کتابخانه اظهار داشت: شورای اسلامی شهر وظیفه خود می داند ابتدا از انجام این پروژه های خدماتی در سطح شهر مقدس قم تشکر کند و همکاری در پروژه کتابخانه که یک فعالیت فرهنگی، مذهبی و ماندگار هست را وظیفه میداند و از هر گونه کمکی دریغ ندارد و در حد توان یاری گر عزیزانی باشد که در حال خدمت در این سنگر مقدس هستند.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول