اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مصوبه کمیسیون تلفیق: حقوق سربازان حداقل یک‌ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌شود

نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 از مصوبه این کمیسیون در قالب کمیته تبصره 14 برای تعیین حقوق سربازان خبر داد و گفت: با این مصوبه، حقوق سربازان در سال آینده یک میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود.

مصوبه کمیسیون تلفیق: حقوق سربازان حداقل یک‌ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌شود

سیدمحسن دهنوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ در قالب کمیته تبصره ۱۴ گفت: با مصوبه امروز حاضران در این جلسه، حقوق سربازان در سال آینده ۷۵ درصد حقوق پایور تعیین شد.

وی ادامه داد: حقوق پایور، کمترین حقوق پایه در نیروهای مسلح است. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس این مصوبه حداقل حقوق سربازان در سال آینده یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود که در موارد مختلف، مزایای سربازان از جمله حق مناطق مرزی، حق منطقه بد آب و هوا و... به آن افزوده خواهد شد. 

به گزارش فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس پیش از این با ثبت سوژه‌ای تحت عنوان «درخواست افزایش ۳ برابری حقوق سربازان» در فارس من خواستار افزایش حقوق سربازان شده بودند.

گفتنی است مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تأئید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای ابلاغ اجرا خواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول