اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر سلامی: طرح شهید سلیمانی تاثیری اعجازگونه در کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا داشته است

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی توانسته است در مدتی کوتاه اعجازگونه عمل و از این طریق آمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به بیماری کرونا را دورقمی کند، از بسیجیان سراسر کشور که در اجرای این طرح ایفای نقش کرده‌اند تشکر کرد.

سرلشکر سلامی: طرح شهید سلیمانی تاثیری اعجازگونه در کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا داشته است

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه امروز( یکشنبه)  در جلسه قرارگاه امام رضا (ع) و پس از آنکه با فرمانده سپاه برخی استان‌های کشور ارتباط مستقیم تصویری برقرار کرد و از آخرین اقدامات آنان در زمینه مقابله با کرونا و اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آگاه شد؛ افزود: این طرح توانسته است در مدتی کوتاه اعجازگونه عمل و از این طریق آمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به بیماری کرونا را دورقمی کند.

فرمانده کل سپاه ابراز امیدواری کرد این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها با همان جدیت و انگیزه تا ریشه کنی کامل بیماری کرونا در کشور ادامه یابد.

سرلشکر سلامی اضافه کرد: کاهش آمار‌های مربوط به ابتلا و مرگ و میر کرونا نباید انگیزه‌ها را برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نیز تلاش‌ها را برای مقابله با آن کاهش دهد.

وی افزود: تجربه نشان داده است کرونا هرگز به خودی خود از بین نمی‌رود بلکه کاهش آمار‌های ابتلا و مرگ و میر آن در نتیجه رعایت دستورالعمل‌ها و افزایش تلاش‌ها برای مقابله با آن است.

فرمانده کل سپاه گفت: کار جلسه امروز ما این بود که احساس مسئولیت و انگیزه را برای شتاب دهی هر چه بیشتر به حرکتمان در مقابله با بیماری کرونا افزایش دهیم و در این مسیر انگیزه هایمان سست نشود.

وی به همه فرماندهان سپاه در استان‌های سراسر کشور دستور داد: همچنان خانواده‌هایی را که نیاز به کمک دارند هدف قرار دهند و کمک‌های مومنانه لازم را به آن‌ها برسانند.

سرلشکر سلامی گفت: امیدواریم با تداوم این تلاش‌ها و رعایت دستورالعمل‌ها سال جدید پیش رو به طلیعه آرامش و شادی برای مردم عزیز کشور مبدل شود.

فرمانده کل سپاه همچنین از فرماندهان سپاه استان‌های سراسر کشور خواست با هماهنگی روابط عمومی سپاه گزارش‌های عملکرد خود را به گونه‌ای انتقال دهند تا رسانه ملی بتواند به خوبی این زحمات را منعکس کند و برای رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی، انگیزه‌ها بیشتر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول