اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

رئیس سازمان بسیج: ۶۱ میلیون نفر در طرح شهید سلیمانی غربالگری شده‌اند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ظرفیت ۵۰۰ هزار نفری بسیجیان در طرح شهید سلیمانی، گفت: تاکنون در قالب طرح مقابله با کرونا موسوم به طرح شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی ۶۱ میلیون نفر از جمعیت کشور غربالگری شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج: ۶۱ میلیون نفر در طرح شهید سلیمانی غربالگری شده‌اند

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در جلسه قرارگاه امام رضا (ع) که با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد، افزود:  تاکنون در قالب طرح مقابله با کرونا موسوم به طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۶۱ میلیون نفر از جمعیت کشور غربالگری شده اند و در این چارچوب بیش از ۲۶۰ هزار بسیجی به کار گرفته شده اند که هنوز با توجه به ظرفیت موجود ۵۰۰ هزار نفری بسیجیان در این طرح، ظرفیت‌های بیشتری برای بکارگیری داریم.

وی گفت: بیش از ۴ میلیون سفیر سلامت در طرح شهید سلیمانی همکاری می‌کنند که نقش موثری در پیشبرد موفق این طرح داشته اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اجرای این طرح یک تجربه درخشان دیگر با همکاری و مشارکت نیرو‌های فداکار بسیجی و وزارت بهداشت به یادگار گذاشت.

وی گفت: البته هر قدر فعالیت‌ها در جامعه عادی و رعایت‌ها کمتر شود، ابتلا‌ها به بیماری کرونا بیشتر خواهد شد و قطعا رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل‌ها و پیشگیری‌های لازم؛ آمار‌های ابتلا و فوتی را کمتر خواهد کرد به ویژه اینکه باید توجه داشت هنوز در کشور ما واکسیناسیون آغاز نشده است.

سردار سلیمانی افزود: از طرفی مواردی هم از ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا در کشور مشاهده شده است و به پایان سال و افزایش دید و بازدید‌ها هم نزدیک می‌شویم، بنابراین جدی گرفتن هر چه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از افزایش آمار‌های کرونایی ضروری است.

وی افزود: در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی، برای بهمن و اسفند اقدامات بیشتری را پیش بینی کرده ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در این چارچوب علاوه بر تداوم این طرح یک مرحله ریشه کنی را هم با همکاری وزارت بهداشت و درمان برنامه ریزی خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم این مرحله را در فروردین و اردیبهشت سال آینده عملیاتی کنیم و از این طریق بیماری کرونا را در کشور کاملا ریشه کن کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول