اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اخباری: فولاد برای قهرمانی بسته شده است/ به خاطر تصمیم سازمان لیگ ضرر کردیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: به خاطر تصمیم سازمان لیگ دو هفته پشت سر هم در چمن مصنوعی بازی کردیم که باعث مصدومیت بازیکنانمان شد.

اخباری: فولاد برای قهرمانی بسته شده است/ به خاطر تصمیم سازمان لیگ ضرر کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید اخباری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بعد از دو بازی خارج از خانه‌ای که به خاطر بازی عقب افتاده پرسپولیس با نساجی، باعث شد برنامه بازی‌های ما تغییر کند و دو بازی که روی چمن مصنوعی انجام دادیم، به بازی خانگی مقابل فولاد رسیدیم.

وی افزود: می‌دانیم فولاد تیم بسیار با کیفیتی است. فکر می‌کنم یکی از کاملترین تیم‌های ایران است. در نقل و انتقالات خیلی خوب یارگیری کردند و برای تمام دقایق بازی برنامه دارند. با یک کادرفنی موفق و خوب و بازیکنانی که در تیم‌هایشان موفق بودند. فکر می‌کنم تنها تیمی است که سه بازیکن خارجی دارد. بازیکنان با کیفیتی گرفتند و برای قهرمانی بسته شده چون سال گذشته هم سهمیه آسیایی گرفته است.

اخباری تصریح کرد: می‌دانیم بازی بسیار سختی داریم و باید برای تک تک لحظات بازی با تمرکز و انرژی خوب بازی کنیم. امیدواریم با توجه به تمریناتی که در طول هفته انجام دادیم بازیکنانمان هوشیار و با تمرکز کامل باشند و یک بازی خیلی خوب با موفقیت تیم ماشین سازی همراه باشد.

سرمربی ماشین سازی در مورد مصدومان تیمش عنوان کرد: با توجه به اینکه کیفیت چمن‌های مصنوعی ما در مازندران و رفسنجان نامناسب بود و دو هفته پیاپی تنها تیمی که به خاطر تصمیم سازمان لیگ بازی کرد، ما بودیم. ایمان باصفا را به خاطر ضربه ای که به پایش خورد قطعا نداریم ولی بقیه مصدومان ما خداراشکر به بازی رسیدند و محروم هم نداریم. پیمان بابایی هم دوران مصدومیتش را طی کرد و ان شاالله با صلاحدید همکارانم در کادرفنی دراین بازی از او استفاده می کنیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول