اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رفع موانع توسعه بزرگترین کارخانه تولید شیر کشور در البرز

استاندار البرز از حل موانع مسیر توسعه بزرگترین واحد تولید شیر کشور در نظرآباد خبر داد و گفت: با راه اندازی کارخانه تولید خوراک دام در این مجموعه، 100 نفر دیگر به اشتغال آن اضافه می شود.

رفع موانع توسعه بزرگترین کارخانه تولید شیر کشور در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، عصر امروز در حاشیه بازدید از یک واحد بزرگ گاوداری و تولید شیر در نظرآباد با اشاره به اینکه این بازدید با هدف تسهیل و رفع موانع تولید صورت گرفت، گفت: در این مجموعه بیش از 17 هزار راس دام وجود دارد.

استاندار البرز بیان کرد: این واحد رتبه اول تولید شیر را در کشور دارد و مدیریت مجموعه تاکنون با توسعه این مجموعه خدمت بزرگی به صنعت لبنیات کرده است.

شهبازی افزود: طی 5 ماه گذشته در کارگروه‌های مربوطه نسبت به اتخاذ تصمیم برای طرح توسعه این واحد و احداث کارخانه تامین مواد غذایی دام اقدام شده است.

وی افزود: بجهت اهمیت تولید و اشتغال و عدم اتلاف وقت در مسیر تولید، به فرماندار و شهردار این منطقه ماموریت داده شد که بستر لازم را برای این طرح توسعه فراهم کنند.

گفتنی است بیش از 300 نیروی کار در این مجموعه فعال هستند که امروز مشکل احداث کارخانه تولید خوراک دام حل شد؛ با راه اندازی این کارخانه 100 نفر دیگر به اشتغال این مجموعه اضافه می‌شود.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول