اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

آغاز واکسیناسیون کرونا برای نظامیان آمریکایی در افغانستان

یک روزنامه آمریکایی گزارش داد بسته‌های واکسن کرونا هفته گذشته به افغانستان فرستاده شد و از روز دوشنبه (فردا) به نظامیان آمریکایی تزریق خواهد شد.

آغاز واکسیناسیون کرونا برای نظامیان آمریکایی در افغانستان

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، در حالی که شهروندان افغان باید 8 ماه منتظر دریافت اولین واکسن کرونا باشند، ارتش آمریکا اعلام کرد تزریق اولین دوز واکسن کرونا به نظامیان این کشور در افغانستان آغاز شده است. 

براساس گزارش روزنامۀ استارز اند استرایپس بسته‌های واکسن کرونا هفته گذشته به افغانستان فرستاده شد و از روز دوشنبه (فردا) به نظامیان آمریکایی تزریق خواهد شد.

به نظامیان آمریکایی واکسن ساخت شرکت مدرنا تزریق خواهد شد. 

به گفته این روزنامه آمریکایی، در گام نخست کسانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا بوده واکسن دریافت می‌کنند و سپس کارمندان قراردادی واکسینه می‌شوند.

این در حالی است که وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرده است شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور از نخستین روز شیوع این ویروس تاکنون به ۵۴ هزار و ۶۷۲ نفر رسیده است و تا 8 ماه آینده واکسن کرونا وارد کشور نخواهد شد. 

انتهای پیام/ ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول