اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

افزایش اعضای شورای شهر کرمانشاه به ۱۳ نفر/ فرماندار: تخلف اعضای شورا به ما اعلام شد

فرماندار شهرستان کرمانشاه با اعلام این خبر که اعضای شورای شهر در انتخابات ۱۴۰۰ افزایش پیدا کرده است، گفت: گزارش تخلف چهار عضو شورای شهر به دست فرمانداری رسیده است.

افزایش اعضای شورای شهر کرمانشاه به ۱۳ نفر/ فرماندار: تخلف اعضای شورا به ما اعلام شد

فضل الله رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت فعلی شورای شهر، اظهار داشت: طی روزهای گذشته گزارش تخلفات چند عضو شورا به فرمانداری کرمانشاه ارسال شده است و نتیجه پس بررسی‌ها به اطلاع عموم مردم شریف کرمانشاه خواهد رسید.

وی افزود: رئیس شورای شهر کرمانشاه می‌بایست با درایت کامل جلسات رسمی شورای شهر را برقرار کند که به منافع مردم، شهر و شهرداری لطمه‌ای وارد نشود کما این که تا کنون در این راستا شورای شهر کرمانشاه توقعات مردم را برآورده نکرده است.

رنجبر ادامه داد: بررسی‌ها توسط شورای حل اختلاف استان انجام می شود و در این فاصله جلسات شورای شهر باید طبق قانون به طور مرتب و رسمی برگزار شود، این بررسی‌ها ربطی به عدم برگزاری جلسات شورای شهر هم ندارد.

فرماندار کرمانشاه در پایان تاکید کرد: البته باید به این نکته اشاره کرد که تعداد اعضاء شورای شهر کرمانشاه در انتخابات ۱۴۰۰ با توجه به کلانشهر بودن به ۱۳ نفر افزایش خواهد یافت و مشارکت حداکثری مردم قابل پیش بینی است و امیدواریم شورای شهر کرمانشاه به قانون تمکین کنند و به حقوق مردم احترام بگذارند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول