اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

قول معاون استاندار سمنان به تیم فوتسال گرمسار: حمایت می‌کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای تقویت تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار و صعود به مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور استفاده می‌شود.

قول معاون استاندار سمنان به تیم فوتسال گرمسار: حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور صبح امروز در دیدار با مدیرعامل و سرمربی تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات صورت‌گرفته توسط سرمربی، مدیرعامل و بازیکنان این تیم و صعود به لیگ دسته یک فوتسال کشور، این موفقیت را به مردم استان و شهرستان گرمسار تبریک گفت و افزود: حضور تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار در مسابقات فوتسال لیگ دسته یک کشور باعث انگیزه مضاعف در بین جوانان استان و شهرستان گرمسار و همچنین توسعه ورزش قهرمانی و نشاط اجتماعی می‌شود.

وی تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا  از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود در استان و شهرستان برای تقویت تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار در مسیر پیشرفت و صعود به مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور استفاده کنیم و این تیم را در مسیر پیش رو مورد حمایت قرار دهیم.

در این دیدار جلددار، سرمربی و درخشان‌مهر مدیرعامل تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار به بیان مشکلات، موانع و کمبودهای این تیم در مسیر پیشرفت و حضور پرقدرت در لیگ دسته یک فوتسال کشور و صعود به لیگ برتر پرداختند.

به گزارش فارس، در پایان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اهدای لوح سپاس، از تلاش‌های سرمربی و مدیرعامل باشگاه فوتسال سبحان فلز گرمسار قدردانی کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول