اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عملیات احداث باند دوم کاشان-بادرود و کاشان-برزک در حال اجراست

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: در حال حاضر عملیات احداث باند دوم در دو محور شهرستان کاشان (کاشان-برزک و بادرود-کاشان) با سرعت مطلوب در دست اجراست.

عملیات احداث باند دوم کاشان-بادرود و کاشان-برزک در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مجتبی آراسته صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش تردد از محورهای مواصلاتی کاشان اظهار کرد: تسریع در تکمیل پروژه‌های باند دوم در محور شهرستان کاشان به دلیل بار ترافیکی بالا و حادثه‌خیز بودن آن یکی از اولویت‌های ما است و در حال حاضر عملیات احداث باند دوم در دو محور شهرستان کاشان (کاشان-برزک و بادرود-کاشان) با سرعت مطلوب در دست اجراست.  

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان با بیان اینکه محور کاشان–برزک–ورکان یکی از محورهای حادثه‌خیز شهرستان کاشان است، گفت: ایمن‌سازی جاده‌ کوهستانی کاشان-برزک  یکی از پروژه‌های مهم در حوزه راهسازی شهرستان کاشان است، چرا که این جاده به دلیل عرض کم، نداشتن شانه‌های مناسب و پیچ‌های زیاد از پرحادثه‌ترین جاده‌های شهرستان  تلقی می‌شود.  

وی افزود: این پروژه در قالب دو قرارداد در حال اجرا است، قرارداد اول به طول ۱۰ کیلومتر در چهار مقطع انجام می‌شود که قطعه گردنه نابر تکمیل و بهره‌برداری شده و قطعه خنچه با رونق نیز در حال خاکبرداری و خاکریزی است.  

آراسته بیان کرد: قرارداد دوم به طول ۱۴ کیلومتر به دو قطعه تقسیم شده است که مراحل خاکریزی و خاکبرداری قطعه اول اتمام و در مرحله انجام لایه اساس بوده و قطعه دوم نیز در حال اتمام خاکبرداری است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان تصریح کرد: می‌توان از مزیت‌های این طرح به حذف نقاط حادثه‌خیز، تبدیل مسیر به دو باند مجزا، حذف تقاطع‌ها در ورودی روستاهای نابر، مرق و سادیان اشاره کرد.

وی در خصوص پروژه احداث باند دوم محور بادرود کاشان افزود: کل این مسیر ۵۲ کیلومتر است که ۱۸کیلومتر آن طی سنوات قبل به بهره‌برداری رسیده و ۲۶کیلومتر نیز در سال جاری افتتاح شد؛ به این ترتیب ۴۴ کیلومتر این مسیر به صورت چهارخطه به بهره‌‌برداری رسیده است.  

آراسته عنوان کرد: محور بادرود جاده‌ای ترانزیتی است که وظیفه ارتباط کریدور جنوب به مرکز و غرب کشور، پس از گذر از شهرستان کاشان را ایجاد می‌کند و با افتتاح و بهره‌برداری از این محور یکی از نقاط پرتصادف استان مرتفع می‌شود.  

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول