اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح 89 پروژه کشاورزی با اعتبار 140 میلیاردی دهه فجر در مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در دهه فجر امسال 89 پروژه کشاورزی با اعتبار 140 میلیارد و 850 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 89 پروژه کشاورزی با اعتبار 140 میلیاردی دهه فجر در مازندران

عزیزالله شهیدی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه دهه فجر امسال ۸۹ پروژه کشاورزی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: با بهره‌برداری پروژه‌های بخش کشاورزی به طور مستقیم برای ۲ هزار و ۸۰۰ نفر ایجاد اشتغال می‌شود.

وی ادامه داد: ۶۷ پروژه آب و خاک با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان و هشت پروژه تولیدات باغی با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد و در بخش آب و خاک ۲ هزار و ۲۲۰ اشتغال جدید و در زمینه تولیدات باغی نیز برای ۲۱۱ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در بخش تولیدات دامی و ۲۰ میلیارد تومان در بخش تولیدات زراعی سرمایه‌گذاری شده است که در ایام دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۱۷ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

شهیدی‌فر با بیان اینکه ۵۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در بخش صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی سرمایه‌گذاری که در این بخش برای ۳۵۱ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است، گفت: ۱۳ میلیارد تومان در بخش شیلات و آبزیان سرمایه‌گذاری شده است که در ایام اله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ۲۸ میلیارد و ۸۰۷ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی سرمایه‌گذاری شده است.

شهیدی‌فر میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای پروژه‌های فوق را ۶۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز سهم تسهیلات بانکی در افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها بوده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/ج                                   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول