اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بیانیه منطقه آزاد قشم درباره سوءقصد به جان مدیرعامل/ تمام توان برای ردیابی و افشای عاملان ترور به کار گرفته شود

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم خواستار بکارگیری تمام توان مراجع قانونی، نظامی و امنیتی در راستای ردیابی و افشای هویت خصمانه عاملان و مسببان اقدام تروریستی در این جزیره شد.

بیانیه منطقه آزاد قشم درباره سوءقصد به جان مدیرعامل/ تمام توان برای ردیابی و افشای عاملان ترور به کار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار بیانیه‌ای در پایگاه اینترنتی رسمی این سازمان خواستار بکارگیری تمام توان مراجع قانونی، نظامی و امنیتی در راستای ردیابی و افشای هویت خصمانه عاملان و مسببان اقدام تروریستی در این جزیره شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

چراغ توسعه قشم خاموش شدنی نیست/ سازمان منطقه آزاد قشم با تمام توان و بیش از پیش در مسیر توسعه جزیره گام بر می دارد.

دشمن زبونی که در مصاف با ملت مقاوم و یا در جنگ مستقیم با قهرمانانش چون سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها عاجز ماند و بزدلانه کمین کرد و دست به ترورشان زد و دو شهید را به جمع اسطورگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود، اینبار در دل جزیره قشم و در ایام سالگرد شهادت سردار دلها، اقدام به ترور عالی ترین مقام دولت در قشم نمود که در دایره تقدیر، مصلحت خداوند بر این شد تا هدف متخاصمین در این اقدام زبون محقق نشود.

بی‌شک راهی که حمیدرضا مومنی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاونان و مدیران و پرسنل سازمانش در جهت توسعه همه جانبه و مبارزه با فساد درجزیره قشم در پیش گرفته، با این اقدامات مذبوحانه متوقف نشده و بلکه سرعت و قدرت بیشتری پیدا می کند و به قول معمار بزرگ انقلاب اسلامی که فرمودند: بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود.

پرسنل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن محکوم کردن این اقدام مسلحانه که منجر به اصابت گلوله به مدیرکل تشریفات سازمان شده و آسیب جدی به ایشان زده است، از تمامی مراجع قانونی، نظامی و امنیتی عاجزانه تقاضا دارد که تمام توان و ظرفیت خود را درجهت ردیابی و افشای هویت خصمانه عاملین و مسببین این اقدام تروریستی بکار بسته تا قانون و عدالت در این خصوص اجرا شود.

همچنان ما پیرو یک رهبر آزاده‌ایم
یک نفر از این قبیله کم شود ما لشکریم

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول