اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح طرح‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان در دهه فجر

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان از افتتاح یادمان شهید گمنام دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود و چندین پروژه آموزشی و ورزشی در دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای پسران سمنان و دختران شاهرود در دهه فجر خبر داد.

افتتاح طرح‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان در دهه فجر

رضا نقدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان به افتتاح یادمان شهید گمنام دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود و چندین پروژه آموزشی و ورزشی در دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای پسران سمنان و دختران شاهرود هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: احداث بنای یادمان شهدا در محوطه دانشکده یادآور دلاوری‌ها، ایثار و گذشت جوانان این مرزوبوم در سال‌های ارزشمند دفاع مقدس برای دانشجویان، اساتید و کارمندان است.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مجاهدت امام خمینی (ره)، جان‌فشانی علما، مردم، جوانان و به برکت خون شهدا بیمه شد، گفت: امروز دوران تثبیت و صدور پیام‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما نیز بر سر سفره‌ای نشسته‌ایم که شهدا برای آن جان‌فشانی کردند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به گفتمان جهانی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی امروز به یک گفتمان جهانی تبدیل شده و این به برکت خون شهدا است؛ زیرا شهدا تربیت‌شده مکتب اسلام و ائمه اطهار (ع) بودند و در این راه نیز به درجات عالی رسیدند.

نقدی همچنین از بهره‌برداری سالن ورزشی چندمنظوره دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان و چمن مصنوعی و سالن بدن‌سازی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود در چهل و دومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

او گفت: آنچه در کنار علم‌آموزی از اهمیت بالایی در دانشگاه‌ها برخوردار بوده، توجه به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است و این مهم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای همواره مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای فرموده‌اند ورزش در جامعه‌ای که زیرساز نظام ارزشی آن اسلامی است، یک نردبان برای تکامل است؛ از این‌رو، با تأسی از این جمله حکیمانه امیدواریم بتوانیم با توسعه ورزش با توجه به ارزش‌های اسلامی زمینه را برای رشد و تکامل جسمی و معنوی نوجوانان و جوانان و آحاد مردم میهن اسلامی‌مان فراهم آوریم.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول