اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

امروز سلامت مردم جزء ضروری‎ترین مسائل کشور است

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز سلامت اجتماعی و سلامت مردم جزو ضروری‎ترین مسائل کشور و از وجوه مهم حقوق عامه است که توجه به آن نیازمند نگاه و همراهی همگانی است.

امروز سلامت مردم جزء ضروری‎ترین مسائل کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین  قدرتی، رئیس کل دادگستری استان قزوین در بازدید از قرارگاه جهادی حضرت زینب(س)، ضمن قدردانی از این مجموعه، آن را واسطه خیر دانست و گفت: علاوه بر وزارت بهداشت و ستادی که با حضور نمایندگان دستگاه‎های مختلف برای مقابله با کرونا تشکیل شده، همت همگانی و همکاری همه بخش‎ها و مسئولان در برخورد همه ‎جانبه با این مسأله لازم است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تهدید آن برای کشور، گفت: امروز سلامت اجتماعی و سلامت مردم جزو ضروری‎ترین مسائل کشور و از وجوه مهم حقوق عامه است که توجه به آن نیازمند نگاه و همراهی همگانی است.

حجت الاسلام قدرتی عملکرد کادر درمان و سلامت را بسیار درخشان دانست و گفت: قطعا اگر اقدامات پیشگیرانه مردم و فداکاری های کادر درمانی در مقابله با کرونا نبود امروز شاهد کاهش آمار مبتلایان نبودیم.

وی ضمن تاکید بر اهمیت موضوع جرایم و آسیب های اجتماعی و مضر بودن آن برای سلامت روحی و روانی جامعه گفت: اگر مردم در رابطه با موضوع جرایم و آسیب های اجتماعی به میدان بیایند به سرعت می توانیم بر آثار ناشی از آن فائق آییم چرا که دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نمی توانند به تنهایی این موضوع را حل نمایند بلکه باید مبارزه با جرایم و آسیب های اجتماعی تبدیل به یک فرهنگ و نیاز عمومی شود.

مقام ارشد قضایی استان گفت: اگرچه ویروس کرونا از جهات اقتصادی و اجتماعی آسیب های فراوانی را به دنبال داشت ولی از سوی دیگر منشا خیر و برکات نیز شد، چراکه امروز کشورمان با وجود تمامی تحریم ها و کمبودها از حیث علمی و پژوهشی جهت مقابله با این ویروس دارای جایگاه قابل قبولی است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین به اهمیت نقش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در این موفقیت ‌اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری(دام عزه العالی)  از آغاز شیوع این بیماری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مورد تاکید قرار دادند و خود ایشان نیز در این زمینه الگویی برای کشور هستند و همواره با سخنان و رفتار خود کوبندگان بر طبل ناامیدی را خلاء صلاح نموده و در راس مروجان تلاش های پژوهشی و علمی، توسلات و احسان و کمک های مومنانه به آسیب دیدگان کرونا بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول