اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

فروش ۳۱ میلیارد تومانی نمایشگاه کتاب تاکنون/ توقف اعطای بن به اهالی قلم صحت ندارد

معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران با رد یک ادعا مبنی بر توقف اعطای بن به اهالی قلم گفت: سایت باز است و مشکلی وجود ندارد. حتی برای اهالی قلمی که جا مانده‌اند تمهیدی اندیشیده شده تا از این فرصت استفاده کنند.

فروش ۳۱ میلیارد تومانی نمایشگاه کتاب تاکنون/ توقف اعطای بن به اهالی قلم صحت ندارد

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، روز گذشته پس از گزارشی که از پیشنهاد اهالی قلم برای خرید از نمایشگاه مجازی کتاب منتشر شد (اینجا بخوانید)، ‌پیامی ذیل این گزارش از سوی یکی از مخاطبان با این مضمون منتشر شد: «در حالی که ۲ روز به خاتمه نمایشگاه باقی مانده بود از امروز صبح، اعمال بن‌های کتاب حتی برای اهل قلم متوقف شد. ظاهرا بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته است.»

خبرنگار فارس با حسین صفری، معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران گفت‌وگویی انجام داد تا این موضوع را جویا شود که وی توضیح داد: سایت باز است و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد،‌ حتی برای اهالی قلمی که جا مانده‌اند تمهیدی اندیشیده شده تا از این فرصت استفاده کنند. از این رو این مساله صحت ندارد.

*  ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از اهالی قلم تاکنون بن دریافت کرده‌اند

 معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران برای صحت ادعای خود آخرین آمار بن‌های اهالی قلم را مورد اشاره قرار داد و گفت: ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از اهالی قلم تاکنون بن دریافت کرده‌اند.

 

* تجربه‌نگاری یک نویسنده از خرید مجازی کتاب

«زهرا زواریان» از نویسندگان کشورمان در صفحه شخصی خود درباره خرید از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران نوشت: بالاخره موفق شدم خرید خوبی انجام دهم، این هم از برکات ایام کرونا. از دیروز که نظرات بعضی از دوستان را در پست‌ها دیدم ، تقریبا از خرید کتاب ناامید شدم، امروز فکر کردم مرا با دیگران چه کار! بهتر نیست وقتی بگذارم و خودم وارد گود شوم و امکان خرید و وضعیت نمایشگاه را بیازمایم.

بالاخره تجربه جدیدی است و به امتحان کردنش می‌ارزد. چند ساعتی وقت گذاشتم و کتاب‌های دلخواهم را لیست کردم. عزم جرم کردم تا زبان سایت را دریابم و دریافتم. بهترین خرید، بدون اتلاف وقت رفت و آمد و نفس کم آوردن در سالن کم اکسیژن مصلای تهران، بدون تحمل رنج حمل کتاب‌های سنگینی که گاه قامت من نویسنده را خم می‌کرد! به ایده پردازان و کسانی که زحمت راه اندازی این امکان را فراهم کردند، دست مریزاد می‌گویم و به سهم خودم از تک تک‌شان تشکر می‌کنم خدا قوت.

* فروش ۳۱ میلیارد تومانی در نمایشگاه کتاب تاکنون

خبرنگار فارس طی تماس با موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران میزان فروش تا لحظه نگارش این گزارش را جویا شد. بر این اساس تا پیش از ظهر امروز دوشنبه ۶ بهمن‌ماه در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ۳۱ میلیارد تومان فروش ثبت شده است.

صبح امروز اعلام شد نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به مدت دو روز تا ساعت ۲۴ چهارشنبه (۸ بهمن ماه) تمدید شد. در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب‌ها به صورت رایگان ارسال می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید کتاب به tehranbookfair.ir مراجعه کنند.

ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت ۲۴ ساعته است و کتاب‌های ناشران داخلی با تخفیف ۲۰ درصدی و کتاب‌های ناشران خارجی با تخفیف حداقل ۵۰ درصدی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول