اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تشریح برنامه‌های شهرداری شهرکرد در دهه فجر/از افتتاح دو پروژه عمرانی تا رونمایی از تندیس سردار سلیمانی

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد فعالیت‌های فرهنگی شهرداری شهرکرد را به مناسبت دهه فجر سال جاری تشریح کرد که افتتاح دو پروژه خیابان جهاد و بلوار رهبر از جمله این فعالیت‌هاست.

تشریح برنامه‌های شهرداری شهرکرد در دهه فجر/از افتتاح دو پروژه عمرانی تا رونمایی از تندیس سردار سلیمانی

اکبر ایازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد به تشریح فعالیت‌های فرهنگی شهرداری به مناسبت دهه فجر پرداخت و گفت: محور تبلیغات و فضاسازی دهه فجر در سال جاری با شعار «انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار» و با در نظر گرفتن بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل خواهد بود.

مدیر ارتباطات شهری شهرداری شهرکرد ادامه داد: ۴۰ پایه بیلبورد شهری و ۴ بیلبورد پازلی در شهر وجود دارد که ادارات با استفاده از طرح‌ها و ایده‌های جدید می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، تولید کلیپ، پارکت، نورپردازی و رونمایی از تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی با تایید بنیاد حاج قاسم از جمله برنامه‌های این سازمان در دهه فجر است.

وی با اشاره به اینکه برخی از برنامه‌ها از جمله رژه موتوری و راهپیمایی ۲۲ بهمن با دستور ستاد دهه فجر و ستاد مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و دستور ستاد دهه فجر رژه موتوری ۱۲ بهمن برگزار می‌شود و ۴۲ تاکسی از شهرکرد در این رژه شرکت خواهند کرد، همچنین آمادگی لازم را برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، میهمانی لاله‌ها و غبارروبی گلزار شهدا داریم.

ایازی به افتتاح دو پروژه بلوار رهبر و خیابان جهاد در این ایام اشاره کرد و گفت: طرح خیابان جهاد از سال ۹۸ آغاز شد و در زمستان سال جاری به اتمام می‌رسد که شامل دو آبرو در ابتدای خیابان الوند و آفتاب، یک میدان در ابتدای خیابان آفتاب، جدول کاری، اجرای کانال، دیوار حائل سنگی، عملیات کوهبری و اجرای باند جدید خیابان جهاد شامل عملیات زیرسازی و آسفالت به طول یک کیلومتر و ۳۰۰ متر و مساحت ۱۵ هزار و ۳۰۰ می‌باشد که مبلغ ۵ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان در کل این پروژه هزینه شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین پروژه تکمیل طرح تعویض بلوار رهبر و محوطه ورودی دانشگاه شهرکرد نیز از سال ۹۶ آغاز شده و در زمستان سال جاری به اتمام رسید که این طرح نیز شامل دو آبرو، جدول کاری، کانال، بلوک فرش، چراغ روشنایی ،حوض آبنما، لوله‌گذاری جهت فضای سبز، باند کندرو، عملیات زیرسازی از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه است.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد بیان کرد: مساحت کل محیط ۱۴ هزار و ۷۰۰ متر مربع و مساحت کل عرصه جهت ایجاد دوربرگردان ۱۳ هزار مترمربع است و کل مبلغ هزینه شده در این پروژه نیز ۵ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان می‌باشد.

 وی در پایان برنامه‌هایی از جمله مسابقه کتابخوانی، سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، غبارروبی از مزار شهدا و ... را از جمله برنامه‌های فرهنگی شهرداری در دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/۳۳۳۹/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول