اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ضرورت مبارزه و برخورد جدی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان بناب

فرماندار بناب با تأکید بر ضرورت برخورد جدی با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان گفت: انتظار داریم دستگاه‌های متولی از همان دقیقه اول ساخت و سازهای غیرمجاز با آنها برخورد کنند تا مشکلات بعدی به وجود نیاید.

ضرورت مبارزه و برخورد جدی  با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در اولین جلسه کار گروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان بناب با بیان اینکه در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز پیشگیری بهتر از درمان است؛ اظهار داشت: در مواجهه با ساخت و سازهای غیرمجاز باید از همان دقایق اول پی‌ریزی ساختمان با آن برخورد شود.

وی، ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در این شهرستان را خطری جدی برای نسل‌های آتی اعلام و افزود: با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی و کشاورزی قطعاً نسل‌های بعدی آثار سوء آن را خواهند دید.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس تأخیر در تصویب و ابلاغ طرح جامع شهری بناب را از دلایل انجام ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان اعلام کرد و افزود: البته افراد سودجویی هستند که از فرصت سوءاستفاده کرده و با دورزدن قانون اقدام به سودجویی می‌کنند. از این رو اگر در این مورد احساسی رفتار شود در آینده با مشکل روبه‌رو خواهیم شد که نهادهای نظارتی باید با عوامل تخلف برخورد جدی کنند.

فتحی در ادامه گریزی نیز به تخریب و ساخت و سازهای غیرقانونی در اطراف کوه‌های«قره‌قشون» بناب زد و تصریح کرد: این مناطق منابع طبیعی هستند که باید برای آیندگان حفظ شوند؛ از این رو انتظار می‌رود مسئولان دستگاه قضایی با تخریب کنندگان و متعرضین دامنه‌های کوه‌های«قره‌قشون» برخورد کنند.

انتهای پیام/60004/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول