اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال به پروژه نشت‎یابی شبکه توزیع آب بوشهر و کنگان

استاندار بوشهر گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه نشت‎یابی شبکه توزیع آب این استان در بوشهر و کنگان اختصاص یافت و در صورت موفقیت‎‌آمیز بودن، این طرح در سایر استان‎های کشور نیز اجرایی می‌شود.

اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال به پروژه نشت‎یابی شبکه توزیع آب بوشهر و کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز در نشست شورای آب استان بوشهر اظهار داشت: اجرای آزمایشی پروژه نشت‎یابی در استان فرصتی برای کاهش هدررفت آب و پایداری هر چه بیشتر آب آشامیدنی مشترکان است.

استاندار بوشهر گفت: طرح نشت یابی آب در شهرهای بوشهر و کنگان به عنوان شهرهای برخوردار از آب‏شیرین‌کن اجرایی می‏‌شود و اجرا آن در محله‎های جنوبی بوشهر تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی به دنبال داشته است.

وی بیان داشت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه نشت‎یابی شبکه توزیع آب این استان در بوشهر و کنگان اختصاص یافت و در صورت موفقیت‎‌آمیز بودن، این طرح در سایر استان‎های کشور نیز اجرایی می‌شود.

گراوند گفت: با توجه به کمبود میزان بارش در سال جاری از هم اکنون باید به فکر تامین آب استان برای تابستان سال آینده بود در همین راستا باید پروژه‎های مربوط به آبشیرین‎کن در مناطق مختلف استان با جدیت هر چه تمام‌تر پی‌گیری شود.

وی اظهار داشت: قطع انشعاب‌های غیرمجاز آب منجر به پایداری آب آشامیدنی می‌شود برهمین اساس مبارزه با این انشعاب‌ها از اولویت‌های استان بوشهر است.

استاندار بوشهر با اشاره به نوسازی و بازسازی شبکه توزیع آب استان گفت: نوسازی و بازسازی شبکه توزیع آب استان در شهرها ۲۰۰ و در روستاها ۷۱۳ کیلومتر دستاوردی ارزشمند برای حوزه آب استان بوشهر در دولت تدبیر و امید است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول