اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

90 درصد منابع کمیته امداد، در مناطق محروم هزینه می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۹۰ درصد از منابع و اعتبارات مورد نظر برای خدمت‌رسانی به مددجویان ساکن در مناطق محروم هزینه می‌شود.

90 درصد منابع کمیته امداد، در مناطق محروم هزینه می‌شود

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از ارکان مهم توانمندسازی در کنار ارائه خدمات اشتغالزایی و فرهنگی، تأمین مسکن مناسب برای جامعه هدف این نهاد بوده و با همین رویکرد بیش از 17 میلیارد و ۱۵۷ میلیون تومان در بخش احداث، خرید، تعمیر، تکمیل و بهسازی مسکن مددجویان مورد حمایت کمیته امداد استان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: در بخش‌های مسکن، اشتغال و فرهنگی به عنوان ارکان توانمندسازی در کمیته امداد، باید زمینه درآمدزایی و استقلال اقتصادی و معیشتی خانواده‌های تحت حمایت را در یک بازه زمانی مشخص، زماندار و هدفمند فراهم کنیم.

صفری با بیان اینکه با رویکرد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت هزار و ۶۰۶ قلم خدمت مسکن در بخش‌های مختلف به جامعه هدف این نهاد در ۹ ماه گذشته از سال‌جاری ارائه شده است، گفت: با همین رویکرد بسته‌های مختلف خدمتی این نهاد بر اساس نیازها شناسایی و اولویت‌بندی شده به مددجویان تحت حمایت ساکن در مناطق محروم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت‌های اصلی این نهاد در ارائه هر نوع خدمت به خانواده‌های مورد حمایت است، اضافه کرد: بر اساس آمارهای موجود ۴۶ درصد از مجموع خدمات ارائه شده در بخش مسکن به جامعه هدف این نهاد در ۹ ماه گذشته از سال‌جاری به مددجویان ساکن مناطق محروم و کم برخوردار استان ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ارائه ۱۲ هزار و ۷۹۳ قلم خدمت در قالب ۱۶ بسته خدمتی در بخش‌های فرهنگی، حمایت‌های اجتماعی، اشتغال، مسکن، درمان و خدمات مشاوره‌ای، آموزشی، حقوقی و بهداشتی به گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت ساکن در مناطق محروم این استان در ۹ ماه گذشته از سال‌جاری خبر داد و تصریح کرد: به منظور خدمت‌رسانی به مددجویان ساکن در مناطق محروم استان، بیش از ۴۸ میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان در قالب بسته‌های خدمتی مختلف، متنوع و هدفمند برای این گروه از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در ۹ ماهه امسال هزینه شده است.

صفری با تأکید بر اینکه رویکرد کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به مددجویان ساکن مناطق محروم بستر سازی برای توانمندسازی خانواده‌های مورد حمایت ساکن در این مناطق است، افزود: با همین نگاه ۹۰ درصد از منابع و اعتبارات مورد نظر برای خدمت‌رسانی به مددجویان ساکن در مناطق محروم در ۹ ماه گذشته از سال جاری به منظور اشتغالزایی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کسب و کار و تأمین مسکن مناسب برای جامعه هدف این نهاد هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول