اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

حضور 35 درصدی دانش‌آموزان در مدارس چهارمحال‌و‌بختیاری

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش چهارمحال و بختیاری از حضور 35 درصدی دانش‌آموزان در مدارس استان خبر داد و گفت: کادر اداری و اجرایی مدارس در این مدت به صورت 100 درصدی در مدارس حاضر بودند و به دانش‌آموزان و اولیا خدمت‌رسانی کردند.

حضور 35 درصدی دانش‌آموزان در مدارس چهارمحال‌و‌بختیاری

فرحناز قائدامینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: 28 درصد دانش آموزان پایه‌های اول و دوم استان شامل 19 هزار و 470 نفر کلاس اولی و 18 هزار و 147 نفر کلاس دومی در کلاس‌های درس مدارس با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی به‌صورت کاملاً اختیاری حضور پیدا کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: علاوه بر این بیش از 36 درصد هنرجویان هنرستان‌های کاردانش و فنی‌وحرفه‌ای برای دروس عملی و شایستگی‌های فنی در هنرستان‌های استان حضور پیدا کردند.

قائدامینی ادامه داد: 9 هزار و 487 نفر از دانش‌آموزان مدارس زیر 50 نفر از اول بهمن ماه در مدارس حاضر شدند که نزدیک به 51 درصد از دانش‌آموزان این مدارس می‌باشند.

وی گفت: کادر اداری و اجرایی مدارس در این مدت به صورت 100 درصدی در مدارس حاضر بودند و به دانش‌آموزان و اولیا خدمت‌رسانی کردند.

وی، سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان را خط قرمز آموزش‌وپرورش در چهارمحال‌و‌بختیاری دانست و ادامه داد: تمامی نکات ایمنی و بهداشتی با وسواس خاصی توسط مدیران مدارس استان مدنظر قرار گرفته و کلاس‌ها با حداکثر 10 دانش‌آموز در هر روز و با رعایت کامل فاصله‌گذاری‌های اجتماعی تشکیل می‌شوند.

قائدامینی با بیان این‌که فضای آموزشی و اداری مدارس قبل، حین و پس از حضور دانش‌آموزان در محیط مدرسه ضدعفونی می‌شوند، خاطرنشان کرد: آن دسته از دانش‌آموزانی که به هر دلیل حاضر به شرکت در کلاس‌های حضوری نیستند، می‌توانند مطالب آموزشی را از رسانه ملی و شبکه شاد دریافت نمایند.

وی با بیان این‌که در دوره ابتدایی بیشترین آمار حضور مربوط به مدارس آموزش‌و‌پرورش عشایر و شهرستان کوهرنگ و کم‌ترین حضور مربوط به مدارس نواحی 1 و 2 شهرستان شهرکرد و شهرستان بروجن است، یادآور شد: هنرآموزان شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش هنرستان‌های آموزش‌و‌پرورش عشایر نیز بیشترین حضور را در دروس عملی و شایستگی‌های فنی داشتند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول