اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

افزایش فروش با حضور در بازار اینترنتی ابربازار !

اگر هنوز نمیدانید از بین فروش فیزیکی و مجازی کدام یک بهتر است متن زیر را با دقت بخوانید.

افزایش فروش با حضور در بازار اینترنتی ابربازار !

افزایش فروش با حضور در بازار اینترنتی ابربازار !

فروش فیزیکی یا فروش مجازی؟ شما کدام را انتخاب میکنید؟

اگر هنوز نمیدانید از بین فروش فیزیکی و مجازی کدام یک بهتر است متن زیر را با دقت بخوانید.

برای فروش محصولات و خدماتتون به روش فیزیکی باید اجاره بپردازید و هزینه مالیات و برق و آب و گاز بدهید، تازه با این شرایط فقط در یک ساعت خاصی می تونید کاسبی کنید و مجبور هستید از ۱۲ شب تا صبح مغازه یا فروشگاه یا دفتر خودتون رو ببندید و این یعنی ضرر!

اما برای فروش محصولات و خدمات خودتون به روش مجازی فروشگاه شما نیازی به پرداخت اجاره و پول آب و برق و گاز نداره و همچنین  ۲۴ ساعته بازه و حتی در حین مسافرت و حتی زمانی که خواب هستید براتون مشتری جذب میکنه و محصولات و خدماتتون رو اتوماتیک براتون میفروشه و این یعنی سود واقعی!

در فروش فیزیکی شما فقط به مردم اطراف مغازه خودتون میتونید بفروشید و نهایتا تعدادی از مردم در حین گشت و گذار در اطراف مغازه با شما آشنا بشوند و شاید از شما خرید کنند و این یعنی یک بازار بسیار محدود!

اما در فروش مجازی شما در بزرگترین پاساژ دنیا که ۶۴ میلیون ایرانی هر روز از طریق موبایلشون آنجا مراجعه می کنند مشغول به کاسبی هستید و این یعنی کلی مشتری جدید و یک فرصت بزرگ!

در فروش فیزیکی تا زمانی که در مغازه و فروشگاه و دفتر خودتون حضور داشته باشید پول در میاورید و اگر روزی مسافرت بروید یا مریض شوید خبری از درآمد نیست و این یعنی یک محدودیت بزرگ!

اما در فروش مجازی با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارید به راحتی می تونید تمام کارها را سیستم سازی کنید تا حتی زمانی که مسافرت هستید یا به هر دلیلی حضور ندارید پول و درآمد به صورت خودکار برای شما ایجاد بشه و این یعنی لذت بردن از زندگی! حالا با این شرایط شما کدوم رو انتخاب میکنید؟

در دنیای امروز نمی توان مزایای فروشگاه اینترنتی را نادیده گرفت زیرا جستجو در فضای اینترنت اولین ابزار تحقیق و بررسی برای تهیه کالا و خدمات است. همه‌ی ما قبل از خرید کالای مورد نیاز خود، ابتدا به بررسی انواع محصولات موجود و ارائه دهندگان آن در فضای آنلاین می‌پردازیم. سپس با انتخاب بهترین گزینه نسبت به خرید آن در یک فروشگاه اینترنتی، اقدام می‌کنیم.

هدف اصلی بسیاری از مجموعه ها از حضور در اینترنت، کسب درآمد از طریق فروش محصولات، بدست گرفتن بازار آنلاین و ارائه خدمات بهتر به مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر محصولات خود می باشد.

 

اگر شما هم صاحب کسب‌و‌کاری هستید، حتما درباره‌ی مزایای تبدیل کسب‌و‌کار خود به کسب‌و‌کار اینترنتی شنیده‌اید. شاید این کار به نظر خیلی از افراد خطرناک یا پیچیده باشد. اما فواید زیادی در فروش یا فعالیت تجاری آنلاین وجود دارد. در ادامه‌ی به چند مورد از مهم‌ترین مزایای ساخت فروشگاه اینترنتی در ابربازار اشاره خواهیم کرد.

ابربازار اولین بازار اینترنتی ایران است که به کسب و کارها امکان ارائه ، معرفی و فروش محصولات و خدمات خود از طریق اینترنت و به خریداران امکان بررسی ، جستجو و خرید از میان محصولات و فروشندگان پرشمار و متنوع می دهد.

در پی شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله‌‌گذاری اجتماعی، با هدف حفظ سلامت شهروندان ، ابرابازار به عنوان یک بازار اینترنتی بزرگ با هدف حمایت از کسب و کارها و تشویق شهروندان به دریافت خدمات غیرحضوری در این شرایط ، با به وجود آوردن بازار بزرگ اینترنتی و ایجاد فروشگاه های اینترنتی در صنف های مختلف گام بزرگی در خدمات رسانی غیرحضوری برداشته است. توجه داشته باشید ، هزاران نفر از مدیران کسب و کار در ابربازار میلیونی می فروشند! خریداران پرشماری از میان محصولات جذاب ابربازار خرید می کنند.

 

مزایای بازار اینترنتی ابربازار نسبت به سایر مارکت پلیس ها

بدون واسطه ، بدون کارمزد و بدون دریافت کمیسیون

خودتان مستقیم بدون هیچ واسطه ای هر تعداد محصول که میخواهید در ابربازار به فروش برسانید. لازم نیست یک ریال کارمزد به کسی پرداخت کنید...! هیچ واسطه ای در کار نیست، شما در یک پاساژ عظیم به وسعت بازار اینترنتی

ابربازار هستید! در هرکجا که هستید و هر زمانی که خواستید می توانید بفروشید، ابربازار هیچوقت تعطیل نیست، اینجا شب و روز نداریم! در محل کار، در منزل، در مسافرت، در خارج از ایران، و حتی در خواب، میتوانید در ابربازار بفروشید!

فروشگاه ساز مدرن و حرفه ای و در عین حال کاربری عالی، ساده و زیبایی بی نظیر!

امکانات زیادی در قالب محیطی بسیار زیبا، حرفه ای و کاربر پسند برای شما آماده کرده ایم. رابط کاربری ابربازار بر اساس دانش روز جهان و تجربه سالهای متمادی طراحی شده است. ابربازار با پلتفرم خاص و جدید خود نیاز تمامی مشتریان را به سایت ساز و فروشگاه ساز های سنتی به شکلی جدید و مدرن برطرف ساخته و شما می توانید به جای داشتن سایت های متعدد و پراکنده و فروشگاه ساز های قدیمی از سامانه حرفه ای ساده و به روز ابربازار استفاده کنید مزیت این سیستم حضور در میان هزاران فروشگاه و سایت معتبر صنایع و صنوف مختلف می باشد. در ضمن ساخت و ایجاد فروشگاه در بازار اینترنتی ابربازار برای هر فروشنده با سادگی امکان پذیر است و پیچیدگی های بسیاری از سایت ها را ندارد.

بدون نیاز به انبار

در ابربازار برخلاف برخی فروشگاه های اینترنتی شما نیاز به انبار ندارید و به هیچ وجه لازم نیست کالا یا محصولی را در اختیار ما قرار دهید و میلیارد ها تومان سرمایه تان را معطل کنید، شما بدون واسطه کالا یا محصول را برای خریدار ارسال می کنید.

پشتیبانی حرفه ای و دائمی

ابربازار با در اختیار قرار دادن پشتیبان های حرفه ای و دائمی با توانایی بالا و تجربیات منحصر به فردِ فروش و بازاریابی و تبلیغات و ... به شما این امکان را می دهد تا مسیر ساخت فروشگاه اینترنتی و ارائه خدماتتان و در ادامه بازخورد از فروشگاهتان برای شما هموار شود.

واریز فوری، درگاه اختصاصی

در ابربازار بعداز ساخت فروشگاه اینترنتی، به شما درگاه اختصاصی ای تعلق می گیرد که بدون کسر ریالی از فروش شما، مبلغ از طریق خریدار به حساب شما واریز می شود.

صفحه اختصاصی شما در ابربازار، سئو مسقیم

با حضور در اولین بازار اینترنتی ایران شما دارای یک صفحه و آدرس اختصاصی خواهید شد! این صفحه بر خلاف بسیاری از سایت های دیگر دارای هویتی مجزا و آدرسی یکتاست که می توانید همیشه و همه جا، از جمله صفحات اجتماعی، کارت ویزیت و ... از آن استفاده کنید!

برای اینکه بتوانید از نام های بهتر و اسامی مناسب تر و هم نام کسب و کار خود استفاده کنید تا دیر نشده عجله کنید و دیگر مخاطبان از نام دلخواه شما استفاده نکرده اند نام های مناسب تر را برای ساخت فروشگاه در ابربازار انتخاب کنید!

بازدید و پاخور بالا در ابربازار و تبلیغات دائمی

حضور در یک پاساژ مجازی پربازدید سودمند ترین حرکت برای یک کسب و کار است!

در ابربازار فرصت کسب درآمد اینترنتی و رونق کسب‌وکار خودتان را دارید. شما برای فروش و برندسازی نیازمند حضور در بازاری به وسعت ابربازار خواهید بود، پیشنهاد می‌‌کنیم به جای صرف زمان و هزینه‌های بالا و بی حاصل بابت خرید نرم افزار و نصب و راه اندازی و تبلیغات و پشتیبان و... در ابربازار حضور یابید و روی فروش و کسب و کار تخصصی خودتان تمرکز کنید. این کار باعث صرفه جویی در هزینه‌ها و سودآوری بهتر مجموعه شما خواهد شد.

برندسازی و نمایش شماره تماس، آدرس سایت، اسم اختصاصی، لوگو و ...

در ابربازار بعداز ساخت فروشگاه ، شما میتوانید از تمامی تیم های حرفه ای مجموعه معظم ابربازار که به تبلیغات و برندسازی فروشگاه شما کمک میکند استفاده نمائید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از جشنواره های حمایتی ابربازار برای کسب و کارها با شماره های هولدینگ بین المللی ابربازار تماس حاصل فرمایید. 02191007161 (خطوط سازمانی)

همچنین می توانید برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به آدرس روبرو مراجعه کنید.  عضویت سریع در ابربازار  

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول