اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد منصوب شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، پیمان میراب آستانه را به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از شبکه اطلاع رسانی وزارت اقتصاد،‌ فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، پیمان میراب آستانه را به سمت رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

در این حکم مواردی چون سیاست گذاری، برنامه ریزی و طراحی شیوه های مناسب برای پیشبرد برنامه ها، اهداف، راهبردها، سیاست ها، فعالیت ها و اقدامات اجرایی این وزارتخانه از طریق اطلاع رسانی و انعکاس به موقع  و هوشمند و ارایه عملکرد آنها ، ایجاد زمینه برقراری حسن ارتباط بین مردم، فعالان اقتصادی و مسئولین، ارتباط با صاحب نظران، نخبگان و خبرگان اقتصادی کشور، هدایت و نظارت تخصصی بر فعالیت واحد های روابط عمومی سازمان ها، موسسات وابسته و واحدهای استانی و ایجاد هماهنگی و تعامل بین آنها، همکاری با بخش خصوصی و تعاونی در فرآیند تصمیم سازی، تصمیم گیری و سیاست گذاری و تهیه و انتشار گزارش های عملکردی وزارت متبوع و موسسات وابسته را به عنوان برخی از اولویت های برنامه ای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه مورد تاکید قرار داده است.

پیمان میراب آستانه دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت تولید و عملیات از دانشگاه شهید بهشتی است.

وی که از سال 1397 مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی است، سوابقی چون مدیر کلی دفتر تدوین و نشر منابع علمی و برگزاری نشست های علمی – تخصصی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور، و ریاست گروه برنامه ریزی و مدیریت عملکرد این سازمان را در پرونده خود دارد.

از جمله سوابق پژوهشی میراب آستانه می‌توان به نگارش چند مقاله علمی در نشریاتی چون راهبرد اقتصادی،  پژوهش ها و سیاست‌های اقتصادی و مطالعات بهبود و تحول اشاره کرد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول