اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گل‌محمدی:رسول پناه مثل بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد/ با بیانیه های چیپ خودشان را توجیه کردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رفتن رسول پناه دردی از ما دوا نمی‌کند زیرا در چند ماهی که او در باشگاه پرسپولیس بود با بولدزر از روی تیم رد شد.

گل‌محمدی:رسول پناه مثل بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد/ با بیانیه های چیپ خودشان را توجیه کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. توانستیم به گل برسیم و حتی گل دوم را هم می‌توانستیم به ثمر برسانیم. فکر می‌کنم آلومینیوم در  کل 90 دقیقه 2 بار روی دروازه ما آمد و از ضربات ایستگاهی استفاده کرد. متاسفانه هر دو بار هم گل خوردیم. هرچه تلاش کردیم در زمینی که فوتبال بازی کردن در آن خیلی سخت است و بیشتر ضربات ایستگاهی تعیین کننده است نتیجه را جبران کنیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. به تیم حریف تبریک می‌گویم.

وی افزود: باید بیشتر کار کنیم و بیشتر حواسمان به کارمان باشد. مشکلات زیادی وجود دارد اما باید روی کار و تمرینات تمرکز کنیم. ان شالله در ادامه بتوانیم نتایج بهتر بگیریم.باید تا می‌توانیم این شرایط را تحمل کنیم و تمرکزمان را از دست ندهیم. مشکلات است اما باید با این مسائل بجنگیم. 

سرمربی تیم پرسپولیس درباره ریسک بازی دادن به مهدی شیری و احسان حسینی در پست دفاع وسط توضیح داد: محمد انصاری هنوز شرایط بازی ندارد و ابتدا باید چند بازی تدارکاتی انجام بدهد. استفاده از وی در بازی‌های سخت ریسک بالایی دارد با خودش هم صحبت کردم و حاضر نیستم چنین ریسکی کنم تا بار دیگر مصدوم شود. به هر صورت دو دفاع وسط اصلی خود را به دلیل مصدومیت و شرایطی که در بازی قبل برای ما به وجود آوردند در اختیار نداشتیم.

گل‌محمدی اضافه کرد:‌ هرچه داشتیم در خط دفاع و حمله استفاده کردیم اما اتفاق‌هایی که از گذشته برای ما افتاده همچنان تبعات دارد و این مسائل را می‌گذرانیم. متأسفانه شرایط به شکلی است باید تا می‌توانیم تحمل کنیم و سرسختانه دنبال از دست ندادن تمرکز خود باشیم. باید راهمان را ادامه بدهیم.

وی افزود: باید با مشکلات و کمبودهای موجود بجنگیم. با وجود مشکلات مالی و شرایطی که در گذشته برای پرسپولیس رقم خورد باید وضعیت را به شکلی مدیریت کنیم تا از این مسائل عبور کنیم.

گل‌محمدی درباره اینکه آیا مشکلات باشگاه پرسپولیس با جدایی مهدی رسول‌پناه از این باشگاه برطرف خواهد شد، توضیح داد: رفتن وی دردی از ما دوا نمی‌کند زیرا در چند ماهی که رسول‌پناه در باشگاه پرسپولیس بود تا حدی مشکل به وجود آورد مثل این بود که با بولدزر از روی تیم رد شده باشد. اکنون هم کارش تمام شده و رفته است. هیچکس هم نیست دلیل این اقدام‌ها و اتفاق‌ها را از رسول‌پناه بپرسد. متأسفانه امسال شرایطی برای پرسپولیس رقم زدند و نمی‌خواستند تیم ما امسال هم نتیجه بگیرد.

سرمربی پرسپولیس افزود: فکر می‌کنم نمی‌خواستند پنجمین قهرمانی را به دست بیاوریم در غیر این صورت هیچ دلیلی وجود ندارد تیمی که برای فوتبال ایران افتخار و اعتبار کسب کرده بعد از صعود به فینال آسیا این همه دچار مشکل شود. اطمینان دارم دست‌های زیادی در کار بود تا اجازه ندهند پرسپولیس به راهش ادامه دهد. هیچکس هم حاضر به پاسخگویی و صحبت کردن درباره این مسائل نیست.

وی افزود:‌تبعات این تصمیم‌گیری‌ها و مسائلی که قبلاً برای پرسپولیس اتفاق افتاده بود را می‌گذرانیم. یکی یکی بازیکنانم از دست رفتند اما آقایان بیانیه دادند که جدایی بازیکن تأثیری در روند باشگاه و تیم نخواهد داشت. 

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد:‌این بیانیه‌ای که آقایان نوشتند خیلی چیپ و مسخره بود. فقط خواستند کارهای خود را توجیه کنند اما مشکلات وجود داشته و همچنان دارد. تبعات اقدامات آقایان همچنان موجود است اما تنها کاری که اکنون می‌توانیم انجام بدهیم این است که بیشتر تلاش کنیم و بیشتر تمرکزمان روی کارمان باشد.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: چاره‌ای نداریم و با این وضعت به کارمان ادامه بدهیم. نباید نسبت به احساس 40-50 میلیون هوادار خوبمان بی‌تفاوت باشیم. باید سعی کنیم از این مشکلات رد شویم و آینده خوبی را برای باشگاه پرسپولیس رقم بزنیم. 

وی درباره مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: نباید بین تیم‌ها تبعیض قائل شویم برای یک تیم 4-5 آدم پول‌دار و متمول می‌گذارند و اجازه نمی‌دهند آب در دل این تیم تکان بخورد و مشکلی حس کنند. یک تیمی هم مثل ما است که آدم‌های ضعیف براش گذاشته‌اند که این باشگاه را شخم زدند و رفتند هیچکس هم نیست دلیل این اتفاق‌ها را پاسخ دهد و باید با سعی‌مان مشکلات‌مان را یکی یکی سپری کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول