اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

اساسنامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت تصویب شد

هیات وزیران به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساسنامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت را تصویب کرد.

اساسنامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت تصویب شد

به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس؛ هیات وزیران به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اساسنامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت را به تصویب رساند.

وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی  با اعلام این خبرگفت:مطابق این اساسنامه، به منظور ایجاد، توسعه و تقویت اشتغال و کارآفرینی، صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی افراد دارای معلولیت، وابسته به سازمان بهزیستی و دارای شخصیت حقوقی، اداری و مالی مستقل، تشکیل و اداره می‌شود.

وی افزود: مرکز اصلی صندوق در تهران است و با سرمایه‌ای به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال (از محل اعتبارات مصوب مربوط به سازمان بهزیستی) اداره می‌شود.

قبادی دانا گفت: اعطای تسهیلات خود اشتغالی و حمایت از کارآفرینان با هدف توانمندسازی و ایجاد اشتغال، اعطای تسهیلات اعتباری در قالب‌های مختلف از قبیل قرض‌الحسنه با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، کمک مالی برای ایجاد زیرساخت‌های اشتغال و نیز کمک به تأمین و پرداخت یارانه سود و کارمزد به مجریان طرح‌های اشتغال‌زا و کارآفرینی برای افراد دارای معلولیت از وظایف و اختیارات این صندوق است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول