اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

گل‌محمدی: باید سرسختانه دنبال حفظ تمرکز باشیم

سرمربی پرسپولیس تهران گفت: باید سرسختانه دنبال حفظ تمرکز باشیم و راهمان را با وجود مشکلات و کمبودهایی که هست ادامه دهیم و شرایط را طوری رقم بزنیم که سربلند از مشکلات عبور کنیم.

گل‌محمدی: باید سرسختانه دنبال حفظ تمرکز باشیم

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، یحیی گلمحمدی دقایقی پیش در نشست خبری بعد از بازی مقابل آلومینیوم اراک که با شکست 2 بر 1 این تیم همراه بود، اظهار کرد: بازی را امروز خوب شروع کردیم و به گل نیز دست پیدا کردیم و حتی می‌توانستیم به گل دوم نیز دست پیدا کنیم که محقق نشد.

وی افزود: تیم آلومینیوم در کل نود دقیقه دو موقعیت را ایجاد کرد که همان دو موقعیت به‌صورت سانتر به گل تبدیل شد و تلاش‌های ما برای جبران این نتیجه بدون ثمر ماند. 

سرمربی پرسپولیس تهران اضافه کرد: در زمینی که فوتبال بازی کردن خیلی سخت است ضربات ایستگاهی تعیین‌کننده سرنوشت بازی است که آلومینیوم اراک به خوبی از این شرایط بهره برد و توانست ما را شکست دهد.

گلمحمدی بر لزوم تمرکز بیشتر بروی تمرینات تا کسب نتایج بهتر در دیدارهای بعدی تأکید کرد و گفت: در دیدار امروز دو تن از دفاع‌های وسط خود را به خاطر شرایط دیدار قبل به همراه نداشتیم و مصدومیت این دو بازیکن تأثیر خود را بر بازی گذاشت. 

وی با اشاره به وجود مشکلات فراوان بر سر راه پرسپولیس اضافه کرد: باید سرسختانه دنبال حفظ تمرکز باشیم و راهمان را با وجود مشکلات و کمبودهایی که هست ادامه دهیم و شرایط را طوری رقم بزنیم که سربلند از مشکلات عبور کنیم.

یحیی گلمحمدی در پاسخ به سؤالی در خصوص رفتن رسول پناه از باشگاه عنوان کرد: رفتن رسول پناه دردی را از تیم ما دوا نمی‌کند چراکه وی در چند ماه آن‌قدر برای باشگاه مشکل به وجود آورد که گویی یک بولدوزر از روی باشگاه عبور کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال شرایطی را برای پرسپولیس رقم زدند تا این تیم نتیجه نگیرد و پنجمین قهرمانی خود را به دست نیاورد. 

سرمربی پرسپولیس تهران تصریح کرد: تیمی که برای فوتبال کشور آبرو و حیثیت کسب کرده بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکلات متعدد شده که قطعاً طبیعی نیست و دست‌های زیادی در پشت پرده اجازه ندادند تا این تیم به راهش ادامه دهد.

گلمحمدی با اشاره به از دست دادن چند بازیکن قبل از شروع فصل اضافه کرد: بازیکنان خوب تیم ما یکی‌یکی از دست رفتند و بیانیه می‌دادند که رفتن فلان بازیکن تأثیری در روند تیم ندارد که با این بیانیه‌های چیپ و مسخره خودشان را قانع می‌کردند.

 وی با گلایه از وضعیت موجود در این باشگاه گفت: برای برخی باشگاه‌ها چندین آدم پولدار را به‌عنوان هیئت‌مدیره قرار می‌دهند تا نگذارند آب در دلشان تکان بخورد اما در تیم مثل پرسپولیس آدم‌های ضعیفی را قرار می‌دهند تا باشگاه را شخم بزنند و بعد از رفتنشان هم کسی پیگیر نشود. 

سرمربی پرسپولیس در پایان بر لزوم ادامه یافتن لیگ با وضعیت فعلی تأکید داشت و گفت: حق نداریم نسبت به احساسات میلیون‌ها هوادار بی‌تفاوت باشیم بنابراین سعی می‌کنیم از این وضعیت عبور کنیم تا آینده خوبی را برای باشگاه رقم بزنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول