اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خطیبی: چند موقعیت از دست دادیم

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: تیم ما در دو موقعیت به گل دست پیدا کرد و چند موقعیت را نیز از دست داد.

خطیبی: چند موقعیت از دست دادیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رسول خطیبی عصر امروز در نشست پایانی دیدار مقابل پرسپولیس تهران که با برتری آلومینیوم همراه بود، با اشاره به تغییر ترکیب در این دیدار نسبت به دیدارهای قبلی گفت: با آنالیز تیم پرسپولیس نفرات خوبی را به زمین مسابقه فرستادیم که در بخش دفاعی و شکل دفاع نیز این تغییرات مثبت و قابل قبول بود. 

وی با اشاره به اینکه تیم پرسپولیس به جز تک گل موقعیت خاصی روی دروازه این تیم نداشت اضافه کرد: تیم ما در دو موقعیت به گل دست پیدا کرد و چند موقعیت را نیز از دست دادیم و سعی کردیم که در نیمه نخست همین نتیجه را حفظ کنیم تا در نیمه دوم برنامه دیگری را در زمین مسابقه اجرا کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک افزود: در نیمه دوم تغییراتی را در زمین داشتیم و با جابجایی چند بازیکن در پی حفظ نتیحه بودیم اما در عین حال تلاش کردیم تا از دفاع چپ و راست پرسپولی نفوذ کنیم که در اواسط نیمه دوم می‌توانستیم به گل سوم و چهارم نیز دست پیدا کنیم که این امر محقق نشد. 

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در این دیدار خاطرنشان کرد: به بازیکنان تیمم که با غیرت و تمام توان موفق شدند خاطره خوشی برای مردم اراک از نخستین تقابل آلومینیوم مقابل پرسپولیس رقم بزنند قدردانی کرده و تبریک میگویم.

خطیبی افزود: در هر صورت این دیدار برای ما تمام شده و از فردا برای دیدارهای بعدی خود را آماده  و تلاش می‌کنیم با ادامه روند صعودی خود و حفظ شرایط تیم جایگاه بهتری را به دست آوریم.

سرمربی آلومینیوم در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ما کارهای بزرگی انجام می‌دهند که آینده نشان دهنده این توانایی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول