اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

برخورد بدون تبعیض با ساخت و سازهای غیرمجاز در دستورکار قرار گیرد

امام جمعه کرج در دیدار با دادستان مرکز استان البرز گفت: در بحث ساخت‌وسازهای غیرمجاز همه را به چشم ببینید و بدون هیچ تبعیض و چشم‌پوشی مطابق قانون عمل کنید.

برخورد بدون تبعیض با ساخت و سازهای غیرمجاز در دستورکار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در البرز و امام‌جمعه کرج با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی در این جلسه ضمن تشکر و تقدیر از تلاش‌های دستگاه قضایی استان، بر پیگیری قاطع و جلوگیری از تضییع حقوق عامه تأکید کرد و مبارزه جدی با فساد را خواستار شد.

وی در ادامه با تأکید بر رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی برای این امور مواردی را تذکر داده و در رابطه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در استان، یادآور شد: در بحث ساخت‌وسازهای غیرمجاز همه را به چشم ببینید و بدون هیچ تبعیض و چشم‌پوشی مطابق قانون عمل کنید.

گفتنی است در ابتدای این جلسه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در سخنانی با بیان اینکه هرگز از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و قاطعانه عمل می‌کنیم، بیان کرد: ترک فعل مسئولیت قانونی را جهت حقوق عامه تذکر داده‌ایم.

وی بابیان اینکه در خصوص آسیب‌های اجتماعی، کودکان کار، متکدیان و ساخت‌وسازهای غیرقانونی در بخش شهر را از شهرداری خواسته‌ایم، عنوان کرد: در برخورد با متخلفین هم سعی کرده‌ایم کار مردم متوقف نشود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز بابیان اینکه در برخورد با مجرمان با انذار و بازدارندگی عمل کرده‌ایم، اظهار کرد: برخی از طرح‌های تفضیلی احتیاج به بازنگری و تصحیح دارد.

مددی در ادامه ضمن اظهار تأسف از اینکه بعضی از دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند، گفت: برخی دستگاه‌ها با بی‌توجهی به وظایف خود برای دستگاه قضایی بار اضافه درست می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در خاتمه با اشاره به عزم جدی دستگاه قضایی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، یادآور شد: دستگاه قضایی هزینه‌های مبارزه با مفاسد را پذیرفته است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول