اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

بازدید سفرای ایران و ۱۰ کشور مسلمان از شهرهای زلزله‌‌زده ‌سیساک و پترینیا در کرواسی

سفرای ایران و ۱۰ کشور مسلمان از شهرهای زلزله‌زده سیساک و پترینیا در کرواسی بازدید کرده و در دیدار با معاون نخست وزیر این کشور درباره روند کمک رسانی و بازسازی این شهرها گفت‌وگو کردند.

بازدید سفرای ایران و ۱۰ کشور مسلمان از شهرهای زلزله‌‌زده ‌سیساک و پترینیا در کرواسی

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «پرویز اسماعیلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در زاگرب که به همراه سفرای ۱۰ کشور مسلمان از شهرهای زلزله زده سیساک و پترینیا در کرواسی بازدید کرده امشب در توئیتر نوشت: امروز همراه با سفرای ۱۰ کشور مسلمان (ایران، ترکیه، آذربایجان، عراق، اندونزی، مالزی، مراکش، الجزایر، مصر و لیبی) و نیز مفتی اعظم کرواسی در شهرهای زلزله‌زده سیساک و پترینیا حاضر و با مردم و مقامات از جمله معاون نخست وزیر و اسقف کاتولیک در مورد روند کمک رسانی و بازسازی گفت‌وگو کردیم.

 

 

 

 

گفتنی است نیز پیش از این با حضور «پرویز اسماعیلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مناطق زلزله زده شهرهای سیساک و پترینیا کرواسی، کمک‌های کارکنان سفارت ایران در زاگرب و همچنین ایرانیان مقیم کرواسی تحویل مرکز امداد رسانی شده بود.

 زلزله ۶.۴ ریشتری سه شنبه ۹ دی ماه در کرواسی خسارات زیادی را بر جا گذاشت. مقام‌های کروات هم از کشته شدن حداقل هفت نفر و جراحت ده‌ها تن بر اثر این زمین زلزله در این کشور اروپایی خبر دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول