اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ساخت واکسن ایرانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام آمریکا را عصبانی کرد/ تولید ۲ میلیون دوز واکسن در اسفند ماه

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس با بیان اینکه اسفند ماه ۲ میلیون و اردیبهشت ۱۰ میلیون دوز واکسن تولید می‌شود، گفت: در کنار ستاد اجرایی فرمان امام چند پروژه تولید واکسن دیگر نیز در حال انجام است، امیدواریم به مقطعی برسیم که با تولید انبوه واکسن قطعا علاوه بر نیاز کشور نیاز منطقه هم تامین می‌شود.

ساخت واکسن ایرانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام آمریکا را عصبانی کرد/ تولید ۲ میلیون دوز واکسن در اسفند ماه

یحیی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه رییس ستاد اجرایی فرمان امام و موسسه دانش بنیان برکت اظهار کرد: تحریم ارگان‌ها، نهادها و اشخاصی که در روند پیشرفت کشور از جهات مختلف تاثیرگذار هستند از ابتدای انقلاب تاکنون موضوع جدیدی نیست، یعنی در ادوار گذشته و تاکنون هر کجایی که شاهد پیشرفت کشور بوده به دنبال این بود تا جلوی آن را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده تحریم‌ها هیچ‌گاه نتوانسته مانع پیشرفت کشور در جهات مختلف شود، زیرا زمانی که انرژی جنبشی ایجاد شده در صورت ایجاد مانع بر سر مسیر قطعا راهی برای خود باز کرده و به مسیر خود ادامه می‌دهد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید واکسن ایرانی و عدم اعتماد به واکسن‌های تولید شده در اولین فرصت ستاد اجرایی فرمان امام و موسسه دانش بنیان برکت قدرت ملی ایران را به رخ جهانیان کشید.

 ابراهیمی ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند «بگذارید آمریکا عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد» حال با ساخت واکسن آمریکا عصبانیت خود را با موضوع تحریم نشان داد، آمریکا چه بر زبان بیاورد چه بر زبان نیاورد آنچه از دستش بر میاید برعلیه نظام و مردم ایران انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: با وجود تحریم ارگان‌هایی که حرکت جهادی انجام می‌دهد اما قطعا این تحریم‌ها تاثیری بر روند پیشرفت و توسعه کشور نخواهد داشت و قطعا به مسیر انتخاب شده ادامه می‌دهند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به بازدیدی که از روند ساخت واکسن ایرانی در ستاد اجرایی فرمان امام داشته، عنوان کرد: واکسن فاز انسانی خود را طی کرده و مسیر تولید آن کاملا علمی است، زیرساخت‌های مورد نیاز نیز آماده است .

ابراهیمی با بیان اینکه اسفند ماه ۲ میلیون و اردیبهشت ۱۰ میلیون دوز واکسن تولید می‌شود، افزود: در کنار ستاد اجرایی فرمان امام چند پروژه تولید واکسن دیگر نیز در حال انجام است، امیدواریم به مقطعی برسیم که با تولید انبوه واکسن قطعا علاوه بر نیاز کشور  نیاز منطقه هم تامین می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به کارشکنی‌های دشمن اما می‌بینیم دانشمندان ما با حرکت جهادی به چه جایگاهی رسیده‌اند، تولید واکسن یک پیشرفت و پیروزی بزرگ برای ملت و نظام ما است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در خانه ملت با اشاره به اینکه ایران جزو اولین کشورهایی بود که توانست واکسن را تولید کند، عنوان کرد: در مخیلات دشمن هم نمی‌گنجید که ایران بتواند واکسن کرونا را تولید کند اما خوشبختانه دانشمندان ما با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌ها توانستند به این موفقیت دست پیدا کنند.

ابراهمی در پایان صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه مقاومت بهترین راه مقابله با تحریم‌ها است، تصریح کرد: در ابتدای انقلاب تاکنون دشمن همواره به دنبال ایجاد مانع بودند اما ما کار علمی خود را در زمینه‌های مختلف از جمله هسته‌ا‌ی، تکنولوژی پیش بردیم، در حوزه پزشکی نیز با وجود تحریم‌ها نیزدر دنیا جزو کشورهایی هستیم که حرف برای گفتن داریم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول