اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پانصدمین گل تراکتور در لیگ برتر

تیم تراکتور در بازی مقابل گل‌گهر سیرجان موفق به زدن پانصدمین گل خود در لیگ برتر فوتبال کشور شد.

پانصدمین گل تراکتور در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتور در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور برابر تیم گل‌گهر سیرجان به برتری دو بر یک دست یافت.

گل دوم تراکتور که توسط عباس‌زاده به ثمر رسید، پانصدمین گل این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور به شمار می‌رفت.

به همین مناسبت متریکا منبع آماری فوتبال ایران، اطلاعاتی در این مورد را برای علاقمندان تیم تراکتور استخراج کرده است که خبرگزاری فارس آن را تکمیل کرده است.

تراکتور در 20 دوره لیگ برتر فوتبال کشور، 13 دوره حضور داشته و 7 دوره هم غایب بوده است.

در اولین دوره لیگ برتر در سال 80 تراکتور تنها موفق به زدن 12 گل شد که ضعیف‌ترین آمار این تیم در ادوار تاریخ لیگ برتر به شمار می‌رود.

در فصل 94/1393 نیز تیم تراکتور نایب قهرمان لیگ برتر شد، این تیم در 30 بازی موفق به زدن 58 گل شد که بهترین آمار خط حمله این تیم در لیگ برتر به شمار می‌رود.

در همین سال لوسیانو ادینهو مهاجم برزیلی تراکتور با زدن 20 گل، آقای گل ایران شد. در سال 93 هم کریم انصاری‌فرد برای تراکتوری‌ها 14 گل‌زده و آقای گل شده بود.

بهترین گلزنان تراکتور

محمد ابراهیمی با 29 گل زده بهترین گلزن اداور تاریخ تراکتور در لیگ برتر است. لوسیانو ادینهو با 27 و فرزاد حاتمی با 23 گل در رده‌های بعدی قرار دارند.

بیشترین گل خورده از تیم تراکتور در بین دروازه‌بانان، به مهدی رحمتی با 26 گل خورده اختصاص دارد و رشید مظاهری هم 19 بار از مهاجمان تراکتور گل دریافت کرده است.

تراکتور بیشترین گل زده خود در لیگ برتر را برابر ذوب آهن با 34 گل ثبت کرده و استقلال با 31 گل خورده و فولاد با 30 گل خورده از مهاجمان تراکتور در رده بعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/60017/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول