اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مفاهیم صحیفه سجادیه زمینه ساز موفقیت در گام دوم انقلاب است

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که توجه به مفاهیم صحیفه سجادیه زمینه ساز موفقیت در گام دوم انقلاب است، گفت: مفاهیم صحیفه سجادیه به صورت گسترده در بین جوانان ترویج شود.

مفاهیم صحیفه سجادیه زمینه ساز موفقیت در گام دوم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار در آیین آغاز به کار طرح یزد پایتخت صحیفه سجادیه ایران که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: بستر تاریخی که استان یزد از آن برخوردار است و مردمان این استان با سختکوشی و روح عبادی خود آن را ایجاد کردند، زمینه ایجاد تمدنی اسلامی و ایرانی را در دل کویر فراهم کرد.

وی با اشاره به ثبت جهانی یزد گفت: این اقدام پیام فرهنگی یزد و مردم آن را به تمام جهانیان اعلام می کند؛ مردمی که نقش مهمی در فرهنگ ناب ایرانی اسلامی داشتند و بزرگان دینی این استان از تاثیرگذارترین افراد در ترویج دین مبین اسلام بوده اند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی علمای استان را پرچمداران و نماد دارالعباده دانست و افزود: امروز که ما به خدمت کردن برای این مردم افتخار می کنیم، کتابی را در میان مردم می بریم و به دنبال وارد کرذن آن در تمام عرصه های زندگی هستیم که تا کنون مهجور مانده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که پایتختی صحیفه سجادیه بتواند این کتاب ارزشمند را به ویژه در بین جوانان و در دوره گام دوم انقلاب به خوبی روشن و معرفی کند.

جوکار با بیان این‌که صحیفه سجادیه در حوزه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی دارای مفاهیم بلند و ارزشمندی است گفت: مفاهیم صحیفه سجادیه می‌تواند زمینه عبور از بسیاری از مشکلات را فراهم نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا این عنوان رسالتی سنگین و بزرگ بر دوش همه ما قرار می‌دهد و باید تلاش کنیم که در این مسیر بهترین اقدامات را انجام دهیم.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول