اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ناکامی والیبالیست‌های رعد قم در راه لیگ برتر

والیبالیست‌های تیم رعد پدافند هوایی قم مرحله مقدماتی بازی‌های فصل 1399 لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور را با ناکامی و عدم صعود به مرحله پلی‌آف پشت‌سر گذاشتند.

ناکامی والیبالیست‌های رعد قم در راه لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هر اندازه که قمی‌های علاقمند به والیبال در ماه‌های پایانی سال گذشته از نتایج نماینده والیبال این شهر در لیگ دسته اول کشور تعریف و تمجید می‌کردند، امسال تمام اتفاقات برخلاف انتظار قمی‌ها رقم خورد و والیبالیست‌های قمی در لیگ پرفروغ ظاهر نشدند.

در واقع برخلاف مسابقات فصل 1398 لیگ دسته اول والیبال مردان ایران که تیم افق نماینده استان قم بود و با عملکردی بسیار خوب و مثال‌زدنی به مرحله پلی‌آف رسید اما امسال تیم رعد پدافند هوایی نتوانست انتظارات را برآورده کرده و عملکرد خوبی در این لیگ داشته باشد.

در حالی که والیبالیست‌های تیم رعد پدافند هوایی در انتهای جدول گروه خود قرار گرفتند، تیم‌های مس رفسنجان، هوادار تهران، سروقامتان همدان، فولاد خراسان، پاس گرگان، عقاب ملل اردبیل، ایرانشید چالوس و زنده‌یاد باقرزاده در پایان مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال به عنوان تیم‌های برتر، سهمیه حضور در مرحله پلی‌آف را کسب کردند.

این در حالی است که با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران با عنوان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در دو گروه به انجام رسید و رعد پدافند هوایی در انتهای جدول گروه دوم ایستاد.

در پایان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها تیم‌های والیبال مس رفسنجان، هوادار تهران، سروقامتان همدان و فولاد خراسان به عنوان تیم‌های اول تا چهارم گروه نخست راهی مرحله پلی آف شدند، در حالی که از گروه دوم تیم‌های پاس گرگان، عقاب ملل اردبیل، ایرانشید چالوس و زنده‌یاد باقرزاده به مرحله پلی آف صعود کردند تا این هشت تیم همچنان در کورس رقابت برای صعود به لیگ برتر والیبال ایران حضور داشته باشند و والیبال قم از هم اکنون به فکر برنامه‌ریزی برای سال آینده لیگ دسته اول باشد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول